BU BLOGDA ARA

28 Haziran 2013 Cuma

Zip Nail Art

Sevdiğim Blogger ve Vlogger'ın yaptığı nail art çalışmalarına bol bol bakıyorum,bakarken sıkça rastladığım fermuar şeklindeki stickerları da çok sevdim.Çok güzel görünüyorlar. 
Stickerım yoksa kendim yaparım havalarına girip bi çalışma yaptım.O kadar havalanmama göre çok başarılı oldum mu tartışılır ama başarısız olmadım gibi  sanki:)


Rimmel London Aqua Cool rengi tüm tırnaklarıma iki kat uygulayarak başladım.Sonra açıklık efektininin sınırlarını ince uçlu fırçayla çizip geri kalan kısma koyu mavi ojeyi iki kat sürdüm.Daha sonra da ince uçlu fırçayla fermuarları yaptım.


Fermuarları neden sarı yaptığıma gelirsek, bilmiyorum içimden geldi :) Ama Fenerbahçe'li değilim :) 


Kat kat oje sürmek dışında rahat yapılan bir süsleme oldu.Siz ne dersiniz?

Orta parmağımdaki baloncukları çalışma bitince farkettim,silmeye de üşendim.Affola...

Not: Google Reader yakında kapanacak, takipte kalmak isterseniz beni bloglovinden izleyebilirsiniz.Sağda buton mevcut ona bir tık yeter :)

Sevgiler..



14 yorum:

  1. Awww, this is super cute - well done!

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  3. yazılarını cok begendım tatlım bnde bloguma beklerım sevgıler :) surdumsurusturdumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Oha sen cidden iyisin bu konuda :D Bu arada header'ının arkaplanı harika!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihi teşekkürler :) Headerımı beğenmene de çok sevindim ayrıca :)

      Sil
  5. Güzeller güzeli olmuş canım başarılı tam not ! :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wuhuuu yorumun güzelliğine bak.çok teşekkür ettim ki:)

      Sil
  6. güzelmiş ben Fenerbahçeliyim sevdim :))
    yalnız nokta nokta kabarcıklar gördüm resimde onlar nedir ojeden mi kaynaklanıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Nyc top coat kullanıyorum yapısı bozulmuş biraz,sürdükten sonra farkettim, kabartılar onun yüzünden oldu :/

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)