BU BLOGDA ARA

14 Haziran 2013 Cuma

Yeniler..Alınanlar..Hediyeler...

Önceden alışveriş yapıp deliler gibi mutlu olurdum, bu aralar her şey pek bi anlamsız gelemeye başladı.Yakın zamanda neredeyse hiç bir şey almadım.Bu ürünlerde son Mayıs ayı içinde aldıklarım ve hediye gelenler.


Maybelline Color Show ojeleri yerel bir parfümeride görüp aldım tanesi 4 yada 4.5 Tl idi.Uzun süre önce aldığım için aklımda kalmamış.Performans olarak sevdiğimi söyleyebilirim.Yazısı yakında..
Golden Rose nail art ojeyi de aslında fırçası için aldım,beyaz ojem bozulduğu için beyaz tercih ettim.Fiyatı 3 Tl idi.


Bunlar tamamen sürpriz oldu.Daha önce Born Pretty Store'dan bu ürünlerin aynıları denemem için gönderilmişti.Tekrar gönderim yapmışlar.Mailleştik ürünler sizde kalsın istediğiniz gibi kullanın dediler.Ben de ojeyi hediye ettim,stickerlar hala bende.


Bunları da kayınvalidemden İzmit'ten misafirliğe geldiğinde istemiştim. Cocktail colour ojeleri çok sevdim nail art çalışmalarını yapmıştım çok önceden.İlerleyen günlerde yayınlayacağım.
NYC top coatı ise elimdeki bitmek üzere olduğu için yedekledim.
Fiyatlarını bilmiyorum. 


Bu China Glaze ojeleri ise hayatımda tanıdım en iyi ve en güzel iki Eda hediye etti.Kendilerine çok teşekkür ederim.Ojelerin renklerine bayıldım harika görünüyorlar değil mi?




Veeee Essie ojelerim.Eşim Polonya'ya gitmişti.Gelirken bu güzellikleri kapmış getirmiş oje delisi karısına. Bir tanesinin fiyatı 11 Euro.



Bu numuneleri Otacı göndermişti.Şampuandan bakım yağına, saç şekillendiriciye kadar her şey var.Deneyip yorumlayacağım.Teşekkürler Otacı!



Gliss'in yeni şampuanı Ultimate Oil Elixir. Gliss Facebook sayfasında bir yarışma düzenlemişti, o yarışmadan kazandım bu şampuanı.Zaten Gliss ürünleri kullanıyordum.Bunu denemekten de mutluluk duyacağım.Şansıma ve Gliss'e teşekkürler :)



Bunları da BİM'e ekmek almaya gittiğimde görüp aldım :) Gülşah asetonsuz oje çıkarıcıyı ilk kez deneyeceğim fiyatı 1.95 Tl.
Color Me ojeleri ise, fazla bir beklentim olmamasına rağmen denemek için aldım. Tanesi 95 Krş.

Ürünlerden öncelikli yazmamı istediğiniz olursa bana iletmeniz yeterli.

Sevgiler







5 yorum:

  1. canım hepsini iyi günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  2. Rimmel'in mor olanı ve china glaze'in ortadakini öncelikle yazarsan sevinirim :)
    iyi günlerde kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)Rimmel London morun yazısı hazır, china glaze'i de öncelikli yazacağım.

      Sil
  3. Some one has been shopping is my guess LOL
    And a lot of nice stuff!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)