BU BLOGDA ARA

18 Haziran 2013 Salı

Rimmel London Cocktail Colour 110 Baby Bellini

Rimmel London Cocktail Colour ojeleri çıktıkları an görüp de denemeyi çok istemiştim,ama malum yaşadığım şehirde Watsons yok.Bende kayınvalidemin gelmesini fırsat bilip ona denemek istediğim iki rengi sipariş verdim.O da aldı getirdi sağolsun.


110 numara Baby Bellini ile başladım.Kendinden küçük ışıltıları var.Morun çok güzel tonunda bir oje.


Fırçası diğer Rimmel London ojeler ile aynı.Geniş ve kullanışlı.Ojenin yapısı gayet güzel sürümü de kolay.Tek katta renk vermesi iyi değil,ikinci katta da beni tatmin etmedi görüntüsü,3. katta şişedeki renge ulaştım.Kuruma hızı ideal.Işıltılar pütürlü bir yüzey oluşturmuyor.


Nail art olarak da instagramda görüp beğendiğim bu pullu süslemeyi seçtim.Önce tırnağıma NYC baz sürdüm.Sonra ince uçlu fırçayla boşluk kalacak kısımların sınırlarını ve kalbi çizdim.Kalan yerlere ojeyi 3 kat sürdüm.Kuruduktan sonra pulları yerleştirip,top coat uyguladım.






Oje 8 ml ve fiyatı 3.99 Tl. 3. katı uygulamak zorunluluğu dışında benim için sıkıntı yaratmayan bir oje oldu.Rengi ve tırnaktaki duruşunu sevdiğimden bu durumu ben göz ardı etmeye razı oldum.Ama tek katta renk versin isterim diyorsanız yanından bile geçmeyin derim. 

Süsleme bu renge çok uygun oldu diye düşünüyorum siz ne dersiniz? Ben pembesiyle neler yapılır onu araştırmaya başladım bile!

Sevgiler..

10 yorum:

  1. bence de güzel olmuş emeğinize sağlık, 3 kat sürmek işkence gibi geldi bana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler..Tele bir de nail art çalışması yaparken hepten ölüm oluyor ama yapı olarak sevdiğim için bu sorunu görmezden geliyorum :):)

      Sil
  2. süslemesi harika olmuş ben de denicem mutlaka bu tarz bişiler yapmayı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) beğenmene sevindim teşekkürler :)

      Sil
  3. That's a beautiful purple - and you mani is so feminine and sweet!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria :) I am happy you love it!

      Sil
  4. Eline sağlık Gonca'cım. Benim seride en beğendiğim renk bu olmuştu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, benimde vaorilerimden biri bu diğeri de pembe olan :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)