BU BLOGDA ARA

21 Haziran 2013 Cuma

Maybelline Color Tattoo - On and on Bronze

Herkes Color Tattoo krem farları pek övdü,anlata anlata bitiremedi.O kadar çok okudum ki, alamadan edemedim.


Pek fazla far kullanmam,göz makyajım rimel ve bazen göz kaleminden oluşur. Eyeliner da seviyorum ama çekme yeteneğini henüz kazanamadım,şimdilik güzel eyeliner çekebilenlere bakıp iç geçiriyorum..



Dediğim gibi far kullanmayı pek sevmediğimden,merakımdan alacağım bari doğal dursun istediğim için On and on Bronze'u seçtim.Risksiz bir renk.



Rengini ve yapısını çok sevdim.O kadar okumama rağmen alırken gene de tereddüt ettim, acaba çizgilere dolar mı diye.Ama kesinlikle dolmuyor ,o kadar güzel sabitleniyor ki siz çıkarmak istemediğiniz sürece göz kapağınızdan milim oynamıyor.24 saat kalır mı bilemem,ama kalıcılığı harika!
Pigmentasyonu da gayet güzel.Herkesin övdüğü kadar varmış.Kremsi  yapıda parmağa kolayca alınıyor, ve parmakla çok kolay uygulanabiliniyor. Fırçayla uygulamayı denemedim gerek yok çünkü,parmak yetiyor.




Bu renk herkese uyacak cinsten, çok kullanışlı.Harika, minik ışıltıları da var.

Ben indirimde 11.50 tl'ye almıştım Color Tattoo'mu. Bu fiyata bulursanız kesinlikle kaçırmayın derim,hatta far kullanıyorsanız diğer renklerine de bir bakın, memnun kalacaksınız.

Not: Google Reader yakında kapanacak, takipte kalmak isterseniz beni bloglovinden izleyebilirsiniz.Sağda buton mevcut ona bir tık yeter :)

Sevgiler..

16 yorum:

  1. Bu serinin Turkiye'de olmayan bir rengi var bad to the bronze, aklim onda ama pek bir farklari yok gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farkları yok gibiyse alıp bunu dene derim memnun kalırsın :)

      Sil
  2. Ben de pek far kullanmam ama bu farları ben de çok merak ediyorum. Açık renklerinden birini edinicem. :)

    dramakeupqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarın sen de benim kadar memnun kalırsın,sanki pembe renginde adını hatırlayamadım sorun yaşamıştı alanlar bana sorarsan onu bi araştır almadan önce..

      Sil
  3. bayılıyorum bu farraaaaaa:))

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Bende tek bu var çok severek kullanıyorum :)

      Sil
  5. bende bu rengini çook seviyorum hatta bugün makyajımı bununla yaptımm :) eyeliner rimel bir de bu arkadaş harikalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) eyeliner mııı, çekemiyorum ben ya :(

      Sil
  6. Ben de bugün aldım, bayılıyorum. Güle güle kullan. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, sen de güle güle sür sürüştür :)

      Sil
  7. Rengi çok güzelmiş bunun. Benim de pembe olanı istek listemde umuyorum ki bir gün benim olacak ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım alırsın sen de, indirimleri bekle mutlaka uygun fiyata bulursun :)

      Sil
  8. Çook farım var evde ama sanırm pembe olanını alıcam,gene beynimi kemiriyor pembe pembe diye diye :))Güle güle kullan iyi bir seçim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, zaten kozmetik hangi kadının beynini kemirmiyor ki :) Sırf meraktan alacaksan indirim bekle bence ;)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)