BU BLOGDA ARA

24 Haziran 2013 Pazartesi

Maybelline Color Show Nail Polish & Roses Nail Art

Maybelline ojelere tesadüf eseri girdiğim yerel bir parfümeride rastladım.Denemek için 2 tane oje aldım.


Bu  170 Numara Urban Turquoise. Ojenin yapısı gayet güzel ne çok akışkan ne de jel gibi.Kolayca uygulanıyor.Kuruma hızı çok iyi.Kapatıcılığı ise harika,ilk defa bir ojeyi tek kat sürdüm ve sonuçtan da gayet memnun kaldım. Fırçası standart fırça.Ojeyi tek kat uygulasanız da fırça izi kalmıyor.
Ojenin sevdiğim bir özelliği de küçük olması,7 ml'lik bir ürün.Oje bitirdim diye sevinmenin tadına varacağım sonunda.Bozulmadan kullanıp tüketeceğim ilk oje olacak sanırım.



Gelelim nail arta.Daha önceleri video izleyerek yapıyordum çalışmalarımı ama artık fotoğraflara bakarak yapabiliyorum.Bunu da İnstagram'da görüp beğendim ve uyguladım.Farklı ışıklarda ve farklı ortamlarda bir sürü fotoğraf çektim.En güzellerini seçip yükledim.











Tırnaklarımın üzerinde gördüğünüz noktacıklar ojeyle alakalı değil.Çok fazla aseton ve oje kullanmaktan tırnaklarımın yapısını biraz bozdum.Zaten çok çabuk deforme oluyorlar,bu aralar biraz fazla uygulama yapınca hemen tepkilerini gösterdiler.

Nail art çalışmasının denenebilirliği yüksek, deneyin siz de benim gibi çok seveceksiniz eminim.

Maybelline ojenin fiyatı 4 Tl. Bence alıp denemelisiniz, ben çok sevdim!

Not: Google Reader yakında kapanacak, takipte kalmak isterseniz beni bloglovinden izleyebilirsiniz.Sağda buton mevcut ona bir tık yeter :)

Sevgiler..

12 yorum:

  1. Hem ojenin rengine hem de yaptığın nail arta bayıldım çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Gercekten cok guzelmis rengi :)

    YanıtlaSil
  3. bende sevdim bu ojeleri canım 2. rengimi bile aldım ilkini deneme amaçlı 1 adet almıştım çok beğendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapıları gerçekten çok güzel Özgecim,güzel günlerde kullan :)

      Sil
  4. It's so gorgeous - well done!
    It has kind of a retro-feel to it!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria, you're so kind I am blushing :):)

      Sil
  5. Ojenin rengi pek bir güzel. Ama çalışman çok daha güzel :)

    YanıtlaSil
  6. Canım yine harikalar yaratmışsın :))))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)