BU BLOGDA ARA

27 Haziran 2013 Perşembe

Golden Rose Nail Polish No:48 & Easy Dots

Golden Rose'un bu şişelerini sevmediğimi daha önce söylemiştim ama artık sişelere trip atıp, güzel ojeleri almamazlık yapmamaya karar verdim.Şuradaki alışveriş yazımda bahsettiğim ojeleri aldım.İlk süslemeyi de 48 numarayla yaptım.


48 numara kendinden ışıltılı kiremit rengi bir oje.Parıltısını çok çok sevdim,rengi de tam benim zevkime uygun.
Süsleme olarak da noktalama aletiyle kolayca yapılacak bu baloncukları şeçtim.



Önce baz ojeyi 2 kat uyguladım.Sonra en büyük uçlu noktalama aletiyle siyah noktaları koydum,siz başka yerlere koyabilirsiniz tercih sizin.Üzerine de daha küçük uçlu noktalama aletiyle baz oje renginde noktalar koydum.



Sonuç olarak böyle bir görüntü çıktı ortaya.Ojeyi benim gibi dümdüz sürmek istemeyenler için hemencecik yapılacak bir süsleme.Tüm tırnağa da uygulanabilir, öyle de güzel olacağını düşünüyorum.Siz ne dersiniz?

Not: Google Reader yakında kapanacak, takipte kalmak isterseniz beni bloglovinden izleyebilirsiniz.Sağda buton mevcut ona bir tık yeter :)

Sevgiler..

8 yorum:

  1. It's a lovely dotticure, I love these double dots!

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim valla fotograflara bakıp duruyorum ^-^

    YanıtlaSil
  3. canım yine çok hoş olmuş:) çok beğendim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canımcım,beğendiysen ne mutlu bana :)

      Sil
  4. Şişeler konusunda katılıyorum sana.Manikürün çok güzel olmuş.Sevgiler canım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)