BU BLOGDA ARA

19 Haziran 2013 Çarşamba

Flowers on Brown Polishes

Kahverenginin her tonunu çok seviyorum,yaz kış farketmez, canım istesin yeter kahverengi ojemi sürerim.Kahverenginin üç farklı tonunu kullanarak bir süsleme yaptım.


Baz olarak kullanılacak açık tondaki rengi iki kat uyguladım.Sonra koyu ton uca baz da kullandığım renk dibe gelecek şekilde sünger tekniğiyle ojeleri uyguladım.Daha koyu kahve ile dalları çizdim.Noktalama aletiyle çiçekleri yaptım.Çiçekelerin ortalarına pembe nokta koyarak süslemeyi bitirdim.


Tamamen kahve tonlu bir süsleme olmasına rağmen koyduğum pembe noktalar sayesinde oldukça canlı görünen bi süsleme oldu.Basitliğiyle de uygulanabilirliği artıyor.




Kahverengi severler bi deneyin bu ojeleri çıkarmak istemeyeceksiniz.

Not:Yakında Google Reader yakında kapanacak, takipte kalmak isterseniz beni bloglovinden izleyebilirsiniz.Sağda buton mevcut ona bir tık yeter :)

Sevgiler...

16 yorum:

  1. It's really pretty, love the gradient under the flowers too!

    YanıtlaSil
  2. Cok hos olmus ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel olmuş!!!

    Görünce hala güzelim tırnaklarımı takmaya fırsat bulamadığım geldi aklıma :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Başak!
      Kullanırsın canım üzülme elbet sırası gelir :):)

      Sil
  4. Bayıldım, harika duruyor. :-)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)