BU BLOGDA ARA

25 Haziran 2013 Salı

Essie No:97 Trophy Wife & Floral Nail Art

Elimde 3 tane Essie oje var.Bu ikincisi.Birincisinden şurada bahsetmiştim.Sonuncusu tırnak rengine çok yakın olduğundan onunla herhangi bir çalışma yapmayacağım.Baz olarak kullandığımda ona da değinirim ama.


No:97 Trophy Wife mavi-yeşil arası kendinden ışıltılı bir oje.Yapısı güzel,sürülüşü kolay,kuruması hızlı.Ben ojelerimi bir günden fazla kullanmadığım için kalıcılığı konusunda bir fikir belirtemeyeceğim ama takip ettiğim bloglarda 3 güne kadar bozulmadan durduğunu okudum.Oje 2 katta tam kapatıcılık sağlıyor.


Nail arta gelecek olursak benim için tam bir yılan hikayesi oldu.Bir blogda görüp beğendiğim süslemeyi yaklaşık 5 kez denedim ama yapamadım,akrilik boya olmadan iyi bir sonuç alamadım maalesef.Ben de çiçeklerde biraz değişiklik yaptım.Sonuç istediğim gibi olmasa da sizlerle paylaşabileceğim kadar iyi oldu diye düşünüyorum.







Ben ojeyi de nail art çalışmasını da sevdim.Umarım siz de sevmişsinizdir.


Not: Google Reader yakında kapanacak, takipte kalmak isterseniz beni bloglovinden izleyebilirsiniz.Sağda buton mevcut ona bir tık yeter :)


Sevgiler..

8 yorum:

  1. This is really pretty, I love the combo of colors and flowers!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria, I loved this mani too..It was so hard to remove :/

      Sil
  2. ben özellikle ojeyi ayrı bir sevdim :)) güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ojeye ben de bayıldım, çok teşekkürler:)

      Sil
  3. Oyoy çiçeklenmişsin hoş bir tasarım olmuş güle güle sürün essieni :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)