BU BLOGDA ARA

20 Haziran 2013 Perşembe

Essie Nail Polish- Midnight Cami

Essie ojeleri eşim Polonya'dan gelirken getirmişti.İlk olarak Midnigt Cami ile başlamak istedim.Elimde bu renkte başka markalara ait ojeler de var.Ama bu oje başka!


Ojenin yapısına,dokusuna,kuruma hızına,sürüm kolaylığına,kapatıcılığına ba-yıl-dım! Oje hakkında söyleyecek bir tek kötü söz bulamıyorum.


 Tırnaklarıma 2 kat uyguladım.



91 numara Midnigt Cami içerisinde ışıltıları olan harika bir lacivert.Bol yıldızlı geceleri anımsattı bana:) Elimde olan diğer renk üzerine bir nail art çalışması yapmayı düşünüyorum,bunun üzerine Water Decal Sticker yapıştırmayı uygun buldum.





Sonuçtan çok ama çok memnun kaldım, peki siz nasıl buldunuz?

Ojenin fiyatı 11 Euro, Türkiye'de satılıp satılmadığını bilmiyorum ama bulup alabilirseniz mutlaka deneyin.
Water Decal Stickerlar Bornpretty Store 'dan alabilirsiniz.İndirim kodunu kullanmayı unutmayın.


Not:Yakında Google Reader yakında kapanacak, takipte kalmak isterseniz beni bloglovinden izleyebilirsiniz.Sağda buton mevcut ona bir tık yeter :)

Sevgiler..


11 yorum:

  1. ojenin rengi çok güzelmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim,eşime aman da sevdiğim rengi de bilirmiş,alırmış diye iltifatlar yağdırıyodum ki bu sene modaymış kız önerdi dedi yıkıldım :D

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. I think so:) I love this color so much!

      Sil
  3. Ehehe benim yaptigim ojenin biraz daha koyusu bu ojeymis demek, yaptigin art da cok hos :)

    YanıtlaSil
  4. It's such a beautiful polish - and it's perfect with the stickers...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria, I am glad you love it!

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)