BU BLOGDA ARA

26 Haziran 2013 Çarşamba

Doa Kozmetik Normal Saçlar İçin Sülfatsız Şampuan

Temiz ve doğal içerikli kozmetik arayışına herkes gibi bende girdim.Şampuan konusunda maalesef çok başarılı tercihler yapamıyorum.Do kozmetik'in sülfatsız bu şampuanı da maalesef başarısız bir tercih oldu benim için.




Şampuanın şişesi şampuanı almayı zorlaştırmayacak yapıda,kolay sıkılıyor sert değil. Kapağı da kullanışlı. Fazla miktarda ürün çıkmasını engelleyebilirsiniz.Ama ambalaj olarak vasatın da altında maalesef. Görsel açıdan hiç sevmedim.


Gelelim şampuana.Ne çok akışkan ne çok katı kıvamda.İçerik olarak temiz ama nitelik olarak benim için başarısız bir ürün oldu.İnce telli,cansız ve kıvırcığımsı saçlarım var.Saçlarımı 2 güne bir yıkarım.Ve her banyo da 2 yada 3 kez şampuanlarım. Bu şampuan sülfatsız olduğu için neredeyse hiç köpürmüyor.Saçlarımı şampuanlamaya başlayınca sanki bi tutama iplik yıkıyormuşum gibi hissediyorum.Sonra saçlarım bir avuç keçeye dönüşüyor maalesef. Bu şampuanla saçlarımı 5 kere de yıkasam temizlemiş gibi hissettirmiyor.Yıkama sonrası da benim için kabus oldu.Saçlarım zaten çabuk karışıyor ve zor taranıyor.Bu şampuan tarama işini daha da güçleştiriyor.(Objektif bilgi aktarabilmek için saç kremi vs. kullanmadım,bu yazıdan sonra Doa'nın saç kremiyle birlikte kullanacağım bakalım neler olacak.) 2 günde yağlanan saçlarım birinci günün ortalarında yanlarından yağlanmış oluyor.Ve son olarak da saçlarımı canlandırdı,güçlendirdi,parlattı vs. diyemeyeceğim..



İçeriği de gayet net belirtilmiş.İçeriğin neredeyse tamamı bitkisel.Bu tek iyi yanı oldu benim için.

Ürün 250 ml fiyatı 10 Tl. Bu şampuan benim için tam bir hayal kırıklığı oldu.Bir daha asla almam, kimseye önerebileceğimi de sanmıyorum.Yine de ben bir deneyeyim,kendim fikir edineyim derseniz http://www.doakozmetik.com/ dan alıp deneyebilirsiniz.

Not: Google Reader yakında kapanacak, takipte kalmak isterseniz beni bloglovinden izleyebilirsiniz.Sağda buton mevcut ona bir tık yeter :)


Sevgiler..

3 yorum:

  1. ben siteye girdim baktım ve hiç beğenmedim açıkcası..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitenin albenisi hiç yok gerçekten, ama hizmet anlayışları gerçekten iyi..20 tl üzeri kargo bedava olması falan da güzel bence..

      Sil
  2. eğer beklentiniz janjanlı bir ambalaj ve köpükler içinde bir banyo deneyimiyse bu şampuan beklentinizi karşılamayacaktır, doğru. ama yumuşatıcılı çamaşır deterjanınızla da aynı duyguyu yakalayabilirsiniz :) öncelikle banyoda iki - üç kere saçınızı şampuanlayarak zaten dengesinin bozulmasına neden olma ihtimaliniz yüksek, saç derisini bu kadar yormanıza gerek yok. onun ihtiyaç duyduğu şey zarar görmeden temizlenmek, doa kozmetik şampuanı ve diğer benzeri ürünler de bunu vaat ediyor. ayrıca saçlarınız işlem görmüşse bu tür doğal içerikli ürünler keçeleşmeye neden olabilir haklısınız, sebebi de zaten uzun vadede zarar verdiği bilinen kimyasalları barındırmamaları, yani silikon gibi saçınızı sararak kayganlaştıran maddeler gibi... belki kremle birlikte kullanırsanız ve biraz sabredip saç dengenizi yakalarsanız memnuniyetiniz artabilir :) ben boyasız ve işlem görmemiş saçlarımda uzun zamandır kullanıyorum, ince telli ve yağlı saçlarımda yaşadığım deneyim sonucu bu yorumu yapmak istedim. artık ara sıra bıttım sabunuyla dönüşümlü kullandığım halde saçlarım kreme gerek bile duymuyor ve tek sefer yıkamam da yeterli. önemli olan "doğal ürünlere geçeyim artık da saçlarım / cildim hemen pür-i pak olsun" gibi bir motivasyonla işe başlamamak :) bunca yıllık alışkanlıkların vücutta yarattığı sonuçları ve biriktirdiği maddeleri temizlemek o kadar kolay ve çabuk olmuyor maalesef.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)