BU BLOGDA ARA

12 Haziran 2013 Çarşamba

Acnecinamide Cleansing Gel / Temizleme Jeli

Ergenliğe girdiğimden bu yana sivilcelerle başım dertte. Ergenlik döneminde acayip derece de sivilcenen cildimi,sivilceleri patlatmak,deşmek,yolmak suretiyle izlerle doldurmuş bulunmaktayım.Ve geldim neredeyse 20li yaşlarımın sonuna hala sivilce çıkarıyorum.

Artık sabah kalktım aaa sivilce çıkmış olmuyor tabi,sadece dönemsel ve stres kaynaklı sivilceler çıkarıyorum.
 Özellikle çenemin iki yanında sivilcelenme çok fazla.Büyük,kızarık ve fazlasıyla acıyan sinir bozucu sivilcelerle başa çıkmak çok zor.Cilt temizliğime ne kadar dikkat etsem de bu durumu engelleyemiyor(d)um. 
Acnecinamide kullanmaya başlayalı 1 aydan fazla bir zaman oldu,ama sivilcelenmem neredeyse durmuş durumda.Bir tane çıkacak gibi oldu ama oda eskisi gibi iri ve kızarık çıkmadı. 
Üründen yüz yıkama fırçama bir miktar alıp,ıslatıyorum.Sonra da dairesel hareketlerle köpürterek cildimi temizliyorum.Gerçekten güzel temizliyor, cildi germiyor.Belirgin rahatsız edecek bir kokusu da yok.
Herhangi bir alerjik reaksiyon,hassasiyet,kuruluk ve kızarıklık durumu yaşamadım,hassas ciltler için güzel bir durum.


Bu da yüzümü yıkadıktan sonra tonik uyguladığım pamuk.Gayet temiz gördüğünüz gibi, ürünün temizleme işini ne kadar iyi yaptığını gösteriyor.




Ürün jelden biraz daha akışkan yapıda ve şeffaf.



Benim cildim karma/yağlı olduğu için sabah akşam kullanımda herhangi bir sorun yaşamadım,cildi normal olanlar günde bir kez kullansalar daha iyi olacağı kanaatindeyim.
Ürün içeriğini de yukarıdaki fotoğrafta görebilirsiniz.

 150 ml ürünü Dermostil'den 15.25 Tl'ye almıştım. Migroslarda da rastladım ama biraz daha pahalı satılıyor.Sivilcelenme problemi yaşıyorsanız kullanmanızı tavsiye ederim.

                                                                                    *Yazı Gezi Parkı olayları başlamadan önce yazılmıştır.




Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım.
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım!
Kükremiş sel gibiyim, bendimi çiğner, aşarım.
Yırtarım dağları, enginlere sığmam, taşarım.

#direngeziparkı
#direngezi

Sevgiler..






10 yorum:

  1. Ben artik biktim bu sivilce urunlerine para akitmaktan, hicbir sey yapmayinca kendiliginden geciyor zaten cok sukur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de :) Ama benim eller biraz yaramaz yolmadan duramıyorum illaki engelleyecek bişiler kullanmam lazım :( Krem tarzı şeyler kullanmıyorum ama,temizleme jelleri tercihim.Bu gayet başarılı bir ürün elimdeki ürünleri bitirip tekrar alacağım...

      Sil
    2. Ben disarda zaten ellerim kirli oldugundan yuzume temas ettirmiyorum ama eve gelince ben de duramiyorum hatta bazen sivilcenin ustune yara bandi takiyorum boylelikle istesem de elleyemiyorum hihihihi

      Sil
    3. Sivilcelere dokunmak,koparmak onları bir döngü içine sokuyormuş.Bende buna inanıyorum artık.Ne zaman dokunmamaya başladım daha iyi görünmeye başladı cildim.

      Sil
    4. evet aslında yıllardır o döngünün içindeyim işte..Ama kendimi durduramıyorum ki yüzümle oynadığımı eşim söylemese farketmiyorum bile,durum bende vahim anlıcan :(

      Sil
  2. :( bende alacağım galiba. bu aralar sivilcelendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( öff geçmiş olsun..ben çok memnun kaldım çevremde kullananlarda ciddi anlamada memnunlar, umarım sen de memnun kalırsın :)

      Sil
  3. Birkaç yıl önce tesadüfen almıştım ve çok memnun kalmıştım gerçi benim cildim öyle çok sivilceli bi cilt değildi.

    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde eskisi kadar çok sivilcem olmuyor ama çenemde gene de çıkıyorlardı.Onları da bu ürünle engellemiş oldum :)

      Sil
  4. Benim cildimde ne ergenlik sivilcesi gördü ne başka bir sorun, 20li yaşların ortasında aynen senin gibi çenemin iki yanında akneler sivilceler çıkmaya başladı, benim ergenlik yeni mi başlıyor anlamadım ki :D
    Maalesef bende çok oynuyorum ellerim rahat durmuyor artık etrafımdakilere dedim elime vurun ben farkında bile değilim neyse ki 2-3 aydır hiç dokunmuyorum, sivilcenin ucu beyaz olsa da o iğrenç görüntüye katlanıyorum, peelingle falan bir şekilde geçiyor artık. Clinique serisi bitirdim en son pek fayda etmedi bana :/ Bu ürünüde not alayım belki iyi gelir ...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)