BU BLOGDA ARA

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Yaptığım Son Alışverişler

Son zamanlarda ayrı ayrı günlerde ufak tefek alışverişler yaptım.


Aldıklarım topluca böyle,daha çok oje aldım.


Bunları anneler günü indiriminde Kağan Parfümeri'den aldım.
Maybelline Affinitone Fondöten: 10tl
Maybelline Affinitone Allık:10 tl


Maybelline Hydra Extreme rujları da indirimliyken gene Kağan Parfümeri'den almıştım.Gerçi anneler günü indiriminde daha da ucuzladılar.İndirimdeyken almanızı tavsiye ederim gerçekten çok güzeller.Ben 6.90 tl iken almıştım,sanırım şimdi 5 tl fiyatları.


Bioderma'ları Dermostil.com'dan minik kuzum için aldım.Kar beyaz tenini çok iyi korumak lazım.
İkisi birlikte 69.90 tl.


Golden Rose Rich Color ojeleri çok merak ediyordum denemek için bu iki rengi seçtim.
Tanesi 2.50 tl.
Emily göz kalemini önerenler çok olmuştu,siyah rengini bulunca aldım.Fiyatı 2 tl.


Daha önce neon oje denememiştim Gabrini markasının neon ojesine şans vermek istedim.Fiyatı 2 tl.
Ve Golden Rose Jolly Jewelsler..Bunları bulabilmek için savaştım,Golden Rose yetkililerini taciz ettim resmen bulunduğum şehirde yoklar diye. Onlarda ilgilendiler ve beni bazı adreslere yönlendirdiler.Dükkana hemen ertesi gün gittim, daha ojeleri kutularından çıkarmamışlardı bile.Kutuları ben açtım.Bu 5 rengi çok istiyordum,artık benimler. Fiyatları 3.5 tl idi.Bir yanlışlık var gibi geldi ama ucuza aldığıma sevindim tabi...

Alışveriş yaptıkça, hem de istediklerimi bulup alınca çok mutlu oluyorum,darısı size :):)



7 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. şu golden rose'lardan bulursam bende alayım.

    YanıtlaSil
  3. emily konusunda uyarmak isterim :) bende de var çok yumuşaklar ve dağılıyorlar. ojeler harıka görünüyor canım cektı :D

    YanıtlaSil
  4. Siz de Bursa'dasınız sanırım. Ojeleri nerden aldığınızı söylerseniz çok sevinirim :)

    http://berryandcherryinferry.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. @alice makyaj diyarında teşekkürler canım :)
    @evadünyası bence de almalısın ben çok sevdim.
    @bedia cingöz eve gelince elime sürdüm bana da çok yumuşak geldi hadi hayırlısı :) ojeler hakikaten harika üç gündür gözüm üzerlerinde:)
    @bir kadın neler yapar teşekkürler canım :)
    @berry&cherry bursa'da değilim Afyon'dayım yardımcı olamadığım için üzüldüm :(

    YanıtlaSil
  6. Bu seri bir harika ama bence de yanlışlık yapmışlar ben 5,50 tl ye almıştım :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)