BU BLOGDA ARA

20 Mayıs 2013 Pazartesi

Son Alışverişlerim ve Stoğunu Göster Mimi!

Biz kadınlara indirim denildimi akan sular duruyor bunu bir kez daha anlamış bulunuyorum. Twitter'da herkes Migros indirimini konuşuyordu hiç hesapta yokken koştum gittim.
Şunu da anladım ki anneler günü indiriminde Gratis ve Watsons olmayan bir şehirde yaşıyor olmak çok büyük avantajmış benim için.O indirimde kesin batarmışım. 
Gerçi gene rahat duramadım ve aldım bir şeyler,bakalım neler almışım;


Bu ürünleri anneler günü indiriminin son gününde Kağan Parfümeri'den aldım.
Nivea'lar  8.34 tl
Pastel Ruj 8 Tl, Pastel oje rujun hediyesi
Clinique Göz Kremi (3ml) hediye.


Bunları da başka bir gün gene Kağan Parfümeri'den aldım.Golden Rose ojeleri nail art çalışmalarında kullanacağım.
Parmex aseton 2.50 Tl
Ojelerin tanesi 1.25 Tl


Bunlar da Migros indiriminden kaptıklarım. Tüm cilt bakım ürünleri ve kremlerde %50 indirim , parfümlerde %40 indirim vardı.Tam bir Neutrogena çıkartması yapmışım. Visibly Clear serisini ve ayak kremini çok merak ediyordum bu güzel indirim sayesinde ürünleri deneme fırsatım olacak.

Neutrogena Visibly Clear Maske-Jel 4.95 Tl
Neutrogena Visibly Clear Tonik 4.95 Tl
Neutrogena Göz makyaj Temizleyici 7.98 Tl
Neutrogena Ayak Kremi 7.45 Tl
Neutrogena Krem 6.45 Tl
Bebak Krem 2.13 Tl

Aslında gerçekten uygun fiyata çok güzel ürünler aldım ama,hiç gerek yoktu. Stokcu bir insan değil(d)im,huyum değişmiş görmeyeli :D Ojeler dışında hepsi kenara kaldırdı, kullanılacağı günü bekliyorlar.Allah'tan son kullanma tarihlerine çok var, o zamana kadar hepsini tüketirim.

Bu postta, artık bi stoğum oluştuğuna göre, sevgili Alice'in çok öncelerde yapmamı istediği stoğunu göster mimini de yapmış bulunuyorum.
Sizin stoklarınızı da merak etmiyor değilim :)




6 yorum:

  1. Aldıklarını güle güle kullan,anneler gününde birçok şey almama rağmen migros'a da gittim ve ordan da lışveriş yaptım,indirim kelimesi yasaklanmalı bir süre:))
    Çok yeniyim,bana da beklerim:
    http://sehr-istanbulgunlugu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. What a lot of lovely polishes and products!

    YanıtlaSil
  3. Hepsini güzel günlerde kullanıp güzelleş canım :)

    YanıtlaSil
  4. Migros gerçekten indirimi güzel yapıyor,bende hepsini kenera kaldırdım :) Hepsini güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun,bebağın bu kremini bende yeni aldım bakalım beğenecekmiyiz (:

    YanıtlaSil
  6. @emine b bence de indirim bi kadına söylenecek en tehlikeli sözcük:)
    @Maria :):)
    @makyaj kelebeği :) teşekkürler canım.
    @ece gürbüz teşekkürler,sende güle güle kullan canım.
    @madame kokoş bakalım bi heves aldım elimdeki kremler bitmeden açmayacağım ama:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)