BU BLOGDA ARA

22 Mayıs 2013 Çarşamba

Sally Hansen Nail Color & Animeted Nails

Sally Hansen markasının ojelerini deneme fırsatı buldum ve sizinle sıcağısıcağına paylaşmak istedim.Eminim çoğunuz deneyimlediniz ama bir de benden dinlemekten sıkılmazsınız  herhalde.


Ürünü genel olarak sevdim.Yapısı akışkan ve sürümü kolay.Fırçası uzun,ince ve işlevsel.Kuruma hızı gayet iyi.Kokusu da rahatsız etmiyor.
Benim için hakkında olumsuz konuşabileceğim tek yanı kapatıcılığı oldu.2 katta kapatıcılığı yeterli olmuyor,benim için ideal kapatıcılık ikinci katta sağlanandır. Gerçi kapatıcılık sıkıntısı rengin açık ton olmasıyla alakalı.3.katı sürmek gerekiyor.Ama çok hızlı kuruduğu için çok da büyük bir problem sayılmaz.
Koyu bir renginde bu sıkıntının yaşanacağını da sanmıyorum.


Bu uzun,ince 11.8 ml'lik şişe içinde ikamet eden güzellik 360 numara Mellow Yellow. Canlı mı canlı bir sarı,sarı oje kullanmakta tereddüt edenler varsa bir göz gezdirsin derim.Sarının sırıtmayan bir tonu,seveceksiniz.


Gelelim nail art çalışmama.Herkesin gördüğü,belki çoğunuzun denediği bir çalışma.Ben de deneyerek furyaya katıldım.İtiraf etmeliyim ki yapmak pek kolay olmadı benim için.Ancak dördüncü denememde başarılı oldum.Çerçeveleri düzgün ve bulaştırmadan  yapmak resmen işkence.
Ben önce sarı ojeyi sürdüm, sonra ince uçlu fırçayla siyah çerçeveyi yaptım,gene aynı fırçayla beyaz efekti yaptım.Ama eğer isterseniz siyah ojeyi baz olarak sürüp,kenar çerçevesi oluşacak şekilde açıklıklar bırakarak üzerine diğer rengi uygulayabilirsiniz.Fakat bu durumda daha koyu ve kapatıcı bir oje sürmeniz gerekir.Bu da dipnot olsun.




Bunlar gün ışığında çekilmiş fotoğraflar.


Bunlar da bayaz ışık altında çektiklerim.

Çok emek ve zaman harcayarak yaptığım bu çalışmayı umarım beğenmişsinizdir.


                                                                                     *Teşekkürler Sally Hansen.
                                                                              *Görüşlerim objektiftir.



9 yorum:

  1. çok güzel olmuş eline sağlık=) bir dahaki sefere matlaştırabilirsin oda çok güzel duruyor:)

    YanıtlaSil
  2. That's a cool mani - and Mellow Yellow can come and live with me, if you get tired of it ;)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, ojenin rengi de tam yaz!!! Bende de sarı oje var bugün; ama dümdüz sarı :D öptüm çok :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel olmuş ojenin rengi çok hoş:) sally hansen ojeleri seviyorum. Benim de aklımda var bikaç tane Nail art güzel olursa paylaşıcam :)

    YanıtlaSil
  5. Cok güzel olmuş çok begendım canım.Siyahla sarı birbirine çok yakışmış.taze bloguma beklerim hoopbidunya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Çizgi film tadında güzel ve başarılı bir çalışma olmuş bende deniyeceğim bunu biraz zahmetli olsada :)

    YanıtlaSil
  7. çok şeker olmuş canım zaman harcadığın belli, bende sarı ojelerimin arasında en çok bunu seviyorum:)

    YanıtlaSil
  8. bayıldıımmmm süper olmus! :)

    bu moda oldu ama herkes bu kadar güzel yapamıyor :D

    YanıtlaSil
  9. @begum salurvan :) teşekkürler canım ama mat ojeleri hiç sevmiyorum ben :/
    @maria :) I don't need to gegttired of, I can give it to you :):)
    @bveç Çok teşekkürler canım evet renge bende bayıldım sırıtmayan sarı oje mmmmhhh ne de güzel:) Sende dümdüz sarıda şukeladır eminim,öptüm :)
    @zuhal gündoğdu Ben de çok sevdim ojeyi yapısı çok güzel,senin nail artlarını da bekliyorum :)
    @kübra altıntaş Çok teşekkür ederim :)
    @madame kokoş ya aslında el alışkanlığına bakıyo,son denememde hiç taşırmadım bile sabırla çalışmak lazım :) şimdiden kolay gelsin.
    @özge çok güzel bir sarı gerçekten,beğenmene sevindim canım :)
    @şeyma mektepli :):) çok teşekkürler beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)