BU BLOGDA ARA

2 Mayıs 2013 Perşembe

Rimmel London Nail Polish & Water Decal Stickers

Born Pretty Store'dan denemem için gönderilen bir diğer ürün de bu water decal stickerler. Ürün kargoda biraz kırışmış ama uygulamayı engellemediği için koca bir ohhh çektim.


 Bu stikerları yabancı bloglarda görüp hayran hayran bakar,yapamam diye almaya yeltenmezdim. Nicole ürün seçmemi istediğinde en basit olanını seçip denemek istedim.Bu kadar kolay uygulandığını bilseydim daha cicili bicililerden seçerdim,ama bunlarda şık ve güzel.

Uygulamak istediğiniz şekli kesip suya batırıyorsun,kuruyan ojenizin üzerine hafifçe yerleştiriyorsunuz.Islaklığın fazlasını pamukla pıt pıt hafifçe vurarak alıp, kağıdı kaldırıyorsunuz.Ta taaaa, şekil tırnağınızdaki yerini almış bile.Gene kuru pamukla tırnağınızda kalan suyu hafifçe silip top coat uyguluyorsunuz.


Sonuç güzel mi güzel, şık tırnaklar.Öyle nail art falan uğraşmaya gerek yok,şaka şaka onun yeri başka tabi:)
Bu arada oje Rimmel London-600 Deliciously Dark, harika bir bordo.



Uygulaması basit görüntüsü şık bu ürüne bayıldım ben.Peki oje sürmeyi tekdüzelikten kurtaran bu ürünü siz nasıl buldunuz?

Sizde bu üründen almak isterseniz şuraya bir tık yeter.


Kodu kullanmayı unutmayın :)

                                      *Görüşlerim objektiftir.
                                                          Thank you Nicole & Born Pretty Store



8 yorum:

  1. @sinem cingöz teşekkürler bebe :)

    YanıtlaSil
  2. Ojenin rengine de, desene de bayıldım! :)

    YanıtlaSil
  3. @like-a-cat çok teşekkürler :):) böyle yorumlar aldıkça çok mutlu oluyorum ki ben eline, klavyene sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. uf pek bir şirin olmuşlar
    sayende bu siteyi tanıdık tatlm, glaze de hemen yeni siparişler verdi:)

    YanıtlaSil
  5. @coco bolinho çok teşekkürler canım,umarım aldıklarından glazeciğim de memnun kalır,öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. @zebra-nails thank you so much!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)