BU BLOGDA ARA

3 Mayıs 2013 Cuma

Rimmel London Kate Ruj Rossetto - 112

 Benim elimde olan bir diğer Rimmel Kate Ruj Rossetto 112 numara .




Ruj ile yorumlarım Kiss of Life ile aynı.Kahve tonlu ve mat bitişli bir ruj.Buda Kiss of Life gibi capcanlı duruyor.Dudağı kesinlikle kurutmuyor.Kalıcılığı orta.



Rengi koyu kiremit gibi bir renk.Nasıl tanımlasam inanın bilemedim :)


Dudaklarımda duruşu ise elimdeki swatchlardakiyle neredeyse aynı.Bana renk olarak çok kahve geldi, yapısını çok sevsem de renginden dolayı çok sık kullanmayacağım sanırım.Kendime pek yakıştıramadım.Yada üzerine lipgloss sürerek durumu kurtarırım zannediyorum.

Kahve tonlu rujları sevenlere gönül rahatlığıyla önerebileceğim bir ruj. Watsons'lardan 12.99tl'ye edinebilirsiniz.



3 yorum:

  1. O rujun bu kadar kahve alt tonlu olmasına inanamıyorum ben de kıpkırmızı birşey sanıyordum, aydınlandım iyi oldu cnm:)))

    YanıtlaSil
  2. aha da tam aradığım ton :) çok sağol :)

    YanıtlaSil
  3. @asude glaze :) çok kahve hakikaten aldanıp almadığın iyi olmuş :)
    @didem :) faydalı olduğuma sevindim :):)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)