BU BLOGDA ARA

7 Mayıs 2013 Salı

Princess of Arabian Nights Nail Art

Elimde tanıtacağım farklı marka oje kalmadı.Bende nail art yapmaya tekrar başladım.Önceden yapmaya karar verdiklerimden önceliği bu süslemeye verdim.


Önce iki kat altın sarısı ojeyi sürdüm daha sonra siyah ojeyi de iki kat sürdüm.İnce uçlu fırçayla da şekilleri yaptım.


Şurada bahsettiğim ojemden,ince uçlu noktalama kalemiyle pulları alıp yerleştirdim..


Ben bu süslemeyle hakikaten bir Arap geliniymişim gibi hissettim.Açıp bi mezdeke oynasam yeri ama hiç bilmem :)


Peki siz nasıl buldunuz? Başka hangi renklerle güzel olurmuş sizce?

8 yorum:

  1. Vay vay vayi tırnaklara bak diyesim geldi :)) Ellerine sağlık, yine süper olmuş.Ben de niye böyle bir yetenek ve yaratıcılık yok diye kıskanmaya da başladım :))
    Öpüyorum çok...

    YanıtlaSil
  2. ahahha ne güldüm yaa Allah iyiliğini versin beybitom ellerine sağlık (:

    YanıtlaSil
  3. Pek hos olmus:) Bu tirnaklarla, gozlerde de koyu siyah bir surme olmali muhakkak :)

    Bizede bekleriz :)

    http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. @makyajlı haller :)Çok teşekkürler canım :):) Sen bana makyaj öğret ben sana nail art öğreteyim ne dersin?? Ben de öpüyorum..
    @sherfinka :) hihi çok teşekkürler canım:)
    @zen beğenmene çok sevindim,sürme fikri iyiymiş :):)

    YanıtlaSil
  5. ayy bana da nail art öğretin :/

    YanıtlaSil
  6. Aww, I think of a beautiful dress, when I see this design :)

    YanıtlaSil
  7. yapması ne kadar eğlenceli bilemem ama yapımını izlemesi bence çok güzel :)) eline emeğine sağlık :))

    YanıtlaSil
  8. @little butterfly neden olmasın :):)
    @maria I am glad you like it,I think, a green dress with this design looks so beautiful:)
    @sinem cingöz hehe bunu yaparken sen yanımdaydın dimi,zaman ne çabuk geçiyo, bebem teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)