BU BLOGDA ARA

16 Mayıs 2013 Perşembe

Orly Nail Lacquer -Lucky Duck

Elimde iki tane Orly oje var.İkisine de aşığım desem yeridir.


18 ml'lik devasa miktarıyla,sürümüyle,kuruma hızıyla,kapatıcılığıyla mükemmel bir oje.


Bu harika yeşilin adı Lucky Duck,diğer ojeye bakmak isterseniz tıkıtık :)


Fotoğraflarda tam rengi yansıttım,direkt güneş ışığında biraz daha parlak görünüyor.Bu rengin üzerine yapacak uygun süsleme bulamadım ben de water decal stickerlarımdan yapıştırıverdim.


Zaten çiçek, böcek çok severim,blogu takip edenler bunu çoktan öğrendiler.Bu çiçekler de gözüme çok sevimli geldi o yüzden tercihimi bunlardan yana kullandım.


Ojeyi ve şekli siz nasıl buldunuz?

Water Decal Stickerlar Bornpretty Store'dan oje ise Dermostil'den. Almak isteyenler buralara göz atabilirler...



7 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, bu stickerlar her seferinde harika işler çıkarıyor ilgimi çekmeye başladı iyice:)

    bojelerim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. It's a very pretty green - and the decals looks so sweet over it!

    YanıtlaSil
  3. bu ojeyi daha önce başka blog'larda da görmüştüm, rengine bayılıyorum ya. keşke fiyatı bu kadar pahalı olmasaymış :)
    kalıcılığı nasıl? mesela benim sürdüğüm bütün ojeler ertesi gün uçtan gidiyor.

    YanıtlaSil
  4. Oje ismi tam oturmuş buna başka bir isim bulunamazdı herhalde, rengi de harikaa :))

    YanıtlaSil
  5. Bunun rengi çok güzel ki, ben de istiyorum bir bakayım ^_^

    YanıtlaSil
  6. @b.bilge çok teşekkürler çok daha renkli ve güzelleri var onlardan alıp deneyebilirsin :)
    @maria I am happy you like it :)
    @akmayan göz kalemi renk harika gerçekten,ben bir ojeyi bir günden fazla tutmadığım için kesin bişi söyleyemem canım ama arkadaşıma diğer rengini sürmüştüm 2 gün hiç bozulmadan kalmış :)
    @elif nur bence de isim cuk oturmuş :)
    @alice canım beğenilmeyecek,istenmeyecek gibi değil ki :)

    YanıtlaSil
  7. Beautiful color and flowers! :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)