BU BLOGDA ARA

19 Mayıs 2013 Pazar

Make Up For Ever Ruj

Görümcemin getirdiği ürünler arasından çıkmıştı bu ruj da.ilk kez bir MUFE ürünü kullanmış oldum böylece.




Altındaki yazılar silindiği için ismini bilemiyorum.Biraz araştırdım N3 Iridescent Pink Beige olduğunu düşünüyorum.



Rujun dokusu harika,yumuşacık ve kremsi.Dudakta yağ gibi kayıyor,haliyle ıslak görünüm veriyor.Dudağı kurutmadığı gibi bir miktar nemlendirdiğini söyleyebilirim.Kalıcılığı da gayet iyi.Kokusu yok gibi ama garip bir tadı var bilindik ruj tadı diyebilirim aslında,o da bir süre sonra kayboluyor.



Hafif şeftali alt tonlu bir nude. Yoğun göz makyajıyla güzel gider diye düşünüyorum.Yaza da oldukça uygun.Işıltılı değil ama kremsi yapısından dolayı ışıltılı gibi duruyor.



Dudakta duruşunu gayet sevdim ben,dudaklarım biraz çatlak olmasına rağmen çizgilere dolup çatlaklarımı ortaya çıkarmadı.

Fiyatını bilemiyorum ama performans ve renk olarak çok sevdim. 



2 yorum:

  1. Rengi ne kadar güzel ♥

    YanıtlaSil
  2. @j.d ben de rengi çok sevdim,hep elim bu ruja gidiyor :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)