BU BLOGDA ARA

14 Mayıs 2013 Salı

Loreal Paris Blush / Allık

Bu allığı uzun zaman önce Kağan Parfümeriden almıştım.Öğrenci harçlığıyla aldığım Avon allıklardan hızlı bir geçiş yapmıştım.



Aldığımdan beri belki yüz kez kullandım,her seferinde iyi ki seni almışım be!,dedirtti bana.Uygulaması kolay,fırçaya zahmetsizce alınıyor.Tozutma problemi çok fazla yok. Pigmentasyonu gayet iyi.Rengini çok güzel veriyor.Kendinden ışıltılı olmasını ayrıca seviyorum.Kalıcılığı çok iyi sürüp sabahtan akşama kadar gezip tozuyorum,gün sonunda sadece biraz soluklaşmış oluyor o kadar.Ve uygun miktarda uygulandığında gayet doğal ve canlı görünen bir allık.


Bendeki 165 numara Rosy Cheeks.İçinde kendinden minik ışıltıları olan harika bir pembe,tam benlik.


Ambalajını da sevdim ben.Ufak ve kullanışlı,çantada taşımak için ideal.Allığın olduğu kısmı kaldırdığınızda minik bir ayna ve fırça çıkıyor bu bölmeden.Her ne kadar bu fırçayla uygulamasam da fırçalı olması güzel bir özellik.Aynası da her bayana lazım dimi:)


Dağıtılmamış hali ve rengi bu şekilde.


Bu da dağıtılmış hali.Bana bu miktar uygulama yetiyor,daha yoğun da uygulanabilir tabii.Işıltılı ve güzel bir allık değil mi?

Ben uzun zaman önce aldığım için fiyatını hatırlamıyorum ama 25-35 Tl arası bir şeydi.Şimdilerde fiyatı biraz fazla gibi(42-55 Tl arasında değişiyor) ama,kalıcı ve pigmentasyonu iyi olan bir allık istiyorsanız bir göz atın derim.

8 yorum:

  1. allıklara ne kadar pahalı para verirsem pişman olmuyorum çünki kullan kullan bitmiyolar :)) ne sihir var bu allıklarda arkidiş :)) sevgiler Azerbaycandan

    YanıtlaSil
  2. loreal in fiyatları aldı başını gidiyr :) ama rengi çok güzelmiş canım benim güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. bence de çok güzel bir allık! rengine bayıldım! ben de çok önceden estee lauderin bronzerını almıştım içinden kompakt bir fırça çıkmıştı, şimdi hangi allığı alsam içine onu koyar öyle kulanırım, çantada fazla eşya taşımaya gerek yok:)
    öpücükler bebeim!

    YanıtlaSil
  4. Bu renk Loreal allıklar arasında gözüme çarpan bir renkti.Çok hoşmuş,güle güle kullanmaya devam et :)

    YanıtlaSil
  5. Rengi çok tatlıymış bunun ^_^ Loreal birazcık daha ucuz olsa tadından yenmeyecek (ya da sürülmeyecek:)) bir marka zaten. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  6. @hayak k-zadeh allık aşktır zaten :) bu arada izmirde yaşarken bi sürü azeri arkadaşım vardı hepsini de çok severdim,benden de Azerbaycan'a kocaman sevgiler:)
    @pekbilmiş hakikaten öle %50 indirim oldu gene yanaşamadım yanına :D sağol canım :)
    @coco bolinho aynen bu fırçalar bazen çok kurtarıcı oluyor,beğenmene sevindim canım :)
    @makyaj kelebeği çok teşekkürler,darısı sana :)
    @alice makyaj diyarında çok teşekkürler canım beğenmene sevindim,fiyatlar hakkaten uçmuş:/

    YanıtlaSil
  7. Allık konusu gerçekten önemli pigmentasyon olsun kalıcılık olsun.. bunu da denemek istiyorum şimdi :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  8. @pembe püskül çok teşekkürler umarım sende dener ve seversin :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)