BU BLOGDA ARA

21 Mayıs 2013 Salı

Golden Rose Rich Color Nail Lacquer - 26

Golden Rose Rich Color ojeleri, özellikle şişelerini görünce alıp denemeyi çok istedim.Ojenin kalitesine diyecek sözüm yok ama o tombik şişeli olanlar çok yer kapladığı için ne kadar beğensem de almak istemiyordum.Bu şişeleri sevdim. 


26 numara,parlak bitişli,pembe alt tonlu harika bir mor.Ojenin yapısı güzel, kolayca sürülüyor.Fırçası Rimmel London ojelerin fırçasına çok benziyor ama biraz daha yumuşak yapıda. Rimmel London ojelerin fırçaları kalıp gibi duruyor,bunun fırçası yayılmaya müsait ama sorun yaratmıyor.Fırçanın geniş olması da sürümü ayrıca kolaylaştırıyor.Tek katta kapatıcılığı iyi değil,iki katta ideal görüntüye ulaşıyor.Kokusu ise rahatsız edecek kadar keskin değil,bilindik oje kokusu.Kuruma hızı çok iyi.



Güneş ışığında nasıl da güzel parlıyor değil mi?



Ürün 10.5 ml ve 2.5 tl.Büyük şehirlerde çoğu yerde bulabilirsiniz,benim gibi mahrumiyet bölgesinde yaşıyorsanız biraz aramanız gerekebilir.Son çare Golden Rose'un sitesinden ulaşabilirsiniz.

  Ben ojeyi çok sevdim, denemek isteyenler varsa vakit kaybetmeden alsın derim.



2 yorum:

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)