BU BLOGDA ARA

23 Mayıs 2013 Perşembe

Golden Rose Rich Color Nail Lacquer- 06 & Flower Nail Art

Golden Rose'un Rich Color serisi ile devam ediyorum,çok sevdim bu ojeleri.


06 numara içinde küçük altın ışıltıları olan, parlak bitişli, çok güzel bir turuncu.Geniş fırçasıyla ve yapısıyla sürümü çok kolay.Kuruma hızı çok  iyi.İki katta kapatıcılık sağlıyor.Bu renk yaz için güzel bir renk bence.



Bu rengi, üzerine çiçek yapmak için çok uygun buldum.O yüzden gene noktalama kalemiyle çiçekler yaptım.Bu sefer içiçe iki farklı renk kullanarak, iki katlı bir çiçek yaptım.



Yapımı basit ama sevimli bu süslemeyi nasıl buldunuz?

5 yorum:

  1. çok sevimli olmuş süslemelerin ;)

    bu seriyi merak ediyordum daha alma fırsatım olmadı, senin e tavsiyenle ilk fırsatta deniyorum o zaman;)

    YanıtlaSil
  2. Gonca'cım çok güzel olmuş canım.Bahar gelmiş tırnaklarına :)

    YanıtlaSil
  3. Sol elinle sağ eline yaparken sen bu işi beceriyorsun bence. Darısı benim gibilerin başına ;) Çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. @gülçin sevde sarıcıklı çok teşekkürler,al bence çok memnun kalacaksın :)
    @maria thank you :)
    @makyaj kelebeği çiçeklendim :) teşekkürler canım:)
    @mathilda'nın dünyası :):) çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)