BU BLOGDA ARA

15 Mayıs 2013 Çarşamba

Golden Rose Nail Polishes & Easy Floral Nail Art

İtiraf etmeliyim ki Golden Rose Ojeleri yapı olarak sevsemde şu tombik ve biçimsiz şişelerini hiç sevmiyorum.Normalde evimin bu ojelerle dolup taşmış olması gerekiyor ama o şişeler yok mu o şişeler bana engel!


Ojelerin yapısı güzel, sürümü kolay.İki katta istenilen kapatıcılıkta ve mükemmellikte sonuç veriyorlar.Fırçası satandart fırça ve kuruma hızı da gayet iyi.Kokusu da normal oje kokusu, ciğerlerinize dolmayan cinsten.


34 ve 222 Numaralı ojelerin rengine vurulup aşağıda göreceğiniz nail art çalışması da o anda gözümün önünden geçince kaptım bu ikiliyi.İkisi de harika renkler değil mi?


Çiçekleri yapmak istediğiniz yere beyaz noktalar koyup etrafına ince uçlu fırça ve istediğiniz renk ojeyle çizikler yapmanız yeterli.Son olarak beyaz noktaların üzerine aynı noktalama kalemiyle sarı bir nokta koyarak bu neşeli tırnaklara sahip olabilirsiniz.




Renkleri  birbirine çok yakıştırdım ben, yaza çok uygun oldu, siz nasıl buldunuz? 



10 yorum:

  1. çok beğendim, harika olmuş

    YanıtlaSil
  2. Two beautiful polishes and a gorgeous mani!

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş renklerin uyumu ve güzel çiçekler müthişş :)

    YanıtlaSil
  4. Valla süper görünüyorlar. Ben de beriden gelen Arap atı misali yeni yeni Jolly Jewels'lara sarmış vaziyetteyim.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyor tırnakların bayıldım :) bu oje şişelerinde benim de kanım kaynamadı nedense beğensem bile elim varmıyor almaya:) bloğuma beklerim keyifli yazılar;)
    oreosevenkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım yahu ne güzel rengarenk çiçekler bunlar ellerine sağlık canımmm <3

    YanıtlaSil
  7. Yine harika görünüyor çalışman. Renk uyumuna da bayıldım ^_^

    YanıtlaSil
  8. renkler çok güzell :) tam yazlık cıvıl cıvıl

    YanıtlaSil
  9. @kitten çok teşekkürler :)
    @maria thank you!
    @janjan çok çok teşekkür ederim:)
    @luna çok teşekkürler:) Jolly jewels sürmeye ben de yeni başladım bi geri gelen de benim :):)
    @zuhal gündoğdu çok teşekkürler bu şişeleri değiştirsinler tüm renkleri alcam :)
    @sherfinka çok teşekkürler canım beğenmene sevindim :)
    @alice çok teşekkürler canım renkleri ben de çok sevdim :)
    @pembe püskül beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)