BU BLOGDA ARA

31 Mayıs 2013 Cuma

Golden Rose Jolly Jewels Swatches #5 -No:108

Benim 2. favori Jolly Jewels'im 108 numarayla, elimdeki tüm J.J'leri swatchlamış oldum.


108 numara irili ufaklı değişik tonlarda pembe pullardan oluşuyor.Pulların bulunduğu oje koyu pembe olan pulların renginde.
Yüzeyi hafif pütürlü,çıkarması da bol zahmetli ama buna değer! 



Nail art çalışmasına gelirsek Flormar Süpermatte serisinden M112 numaranın üzerine uyguladım. Flormar ojeyi iki kat uyguladım. Üzerine de merdiven tarzında şekiller yaptım.
Sonucu ben çok sevdim,umarım siz de seversiniz :)

Beyaz Işık

Güneş Işığı

İki farklı ışıkta duruşu da bu şekilde.


Ben bu Jolly Jewels'i çok sevdim,siz nasıl buldunuz?

4 yorum:

  1. Another gorgeous glitter! <3

    YanıtlaSil
  2. That's very pretty, that glitter really is happy and fun to use - also like this!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)