BU BLOGDA ARA

30 Mayıs 2013 Perşembe

Golden Rose Jolly Jewels Swatches # 4 - No:106

Geldi sıra 106 numaralı  Jolly Jewells'e. Bunu da çok keyifle kullanıyorum.




106 numaralı şahane, şeffaf oje içinde mor,yeşil,altın küçük pullardan oluşuyor.İri pullu olanlara nispeten daha az pütürlü bir yüzeyi var.


Gelelim nail arta.Herkes bu damlaların rengarenklerini yaptı ama pullusunu yapan görmedim.Onu da ben yapayım dedim.Baz ojeyi iki kat uyguladıktan sonra, ince uçlu fırçamla siyah damlaları yaptım.Sonra da damlaların üzerine 106'yı uyguladım.Ben kendi fırçasıyla uyguladım ama ben taşırırım diyenler varsa ince uçlu fırçayla yapabilirler.






Üst üste bir çok oje sürünce biraz zor kurudu ve kalın oldu ama 3 boyutlu tırnaklarım oldu:) Ben bu görüntüyü sevdim,siz nasıl buldunuz?



16 yorum:

  1. Vaaay!!! Şu damlalara çok özeniyorum Gonca!!! Ve pullusu bence çok daha ilginç olmuş! Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkürler Başak! Gelince sana da yapalım canım :) Pullusu bence de daha ilginç ve güzel oldu:)

      Sil
  2. That is a very pretty mix of micro glitters - a lovely color combo!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria, I love this combo too :)

      Sil
  3. çok güzel olmuş Gonca'cım:) öpüyorum seni!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,bende öpüyorum :):)

      Sil
  4. bende jolly jewels 110 var çok zor çıkıyor :/ bu da öyle mi güzel uygulama olmus bende denerım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Folyo yöntemi kullanmadan çıkarmak çok çok zor :/

      Sil
  5. Rengine bayıldım ojenin, simli ojeleri çok seviyorum zaten tabii çıkarana kadar. :D Nail art da harika olmuş bu arada, ellerin cidden çok becerikli. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler yorumun pek mutlu etti beni :):)

      Sil
  6. Bayıldım !!Müthiş olmuş gonca bee!!Nasıl güzel yapmışsın öyle çok özendim yapasım geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler beğenmene çok sevindim :):) Hem yap tabi biz de görelim :)

      Sil
    2. Çizgi film tadında olan vardıya canım,denedim onu baya uğraş verdim ama çok kötü oldu beceremedim bir türlü :(Umarım bunda başarılı olurum.:)

      Sil
  7. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık ama çıkarması biraz uğraştıracak seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler canım,folyo yöntemi sağolsun :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)