BU BLOGDA ARA

29 Mayıs 2013 Çarşamba

Golden Rose Jolly Jewels Swatches # 3 - No:120

3.sırada ki Jolly Jewels 120 numara oldu.


Bu allı morlu ojeyi de çok sevdim ben.İçinde açık ve koyu tonlarda mor,altın,kırmızı altıgen büyüklü küçüklü pulları olan bir oje.Pullar şeffaf oje içinde.
Top coat uygulandığında çok fazla pütürlü bir yüzey oluşmuyor.





Bu nail art çalışmasını neon ojeyle de yapmıştım,pullu ojeyle de denemek istedim.Pullu ojeyle de şık oldu bence.
Baz olarak gene Flormar 305 nolu ojeyi kullandım.


Lila olan oje Pastel, mor olan ise Golden Rose Rich Color - 26 numara.



Jolly Jewels ojeler gerçekten harika.Geriye kalan 2 taneyi sürmek için can atıyorum.



10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Thank you Maria,I am glad you love it!

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Thank you Irina I am so happy to see your and Maria's comments every day :):)

      Sil
  3. Goncam sen bu nail art işinde artık kesinlikle usta oldun ve ben buna bayıldım, şahane olmuş direk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler güzelcem,beğenmene çok çok sevindim :):)

      Sil
  4. Bunu çok beğendim canım. Denemek istiyorum ama senin gibi yapamayacağıma da eminim. Öpücükler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) Beğenmene sevindim canım,ince uçlu fırçayla yaparsan rahatlıkla yapacağına inanıyorum.Yaparsan görmeyi çok isterim,öperim!

      Sil
  5. Kesinlikle harika olmuş,bildiğin perde kenarları gibi dalgalı ve hoş gözüküyor!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler beğenmene çok sevindim :):)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)