BU BLOGDA ARA

28 Mayıs 2013 Salı

Golden Rose Jolly Jewels Swatches #2 - No:103

Jolly Jewels sürmeye devam ediyorum,bugünkü konuğumuz bu sarışın :)


103 numara içimde altın sarısı pulları olan,sarı simli bir oje.Benim en en sevdiğim olmasa da sevdiğim bir oje olmayı başardı.
Çok fazla pul içermediği için yüzeyi çok fazla pütürlü değil,top coat uygulayınca pullar neredeyse hissedilmiyor.
Sarı simli bir bazı olduğu için iki kat tek başanına bu ojeyi sürerek de kullanabilirsiniz.




Ojeyi gene flormar 305 numaranın üzerine uyguladım.Yüzük parmağımın tamamına,diğer parmaklarımın sadece uçlarına sürmeyi tercih etim.Tırnak uçlarıma ojeyi şurada bahsettiğim nail art fırçalarından fan brush ile  uyguladım.


Fotoğrafları bir çok yerde bir çok kere çektim.En başarılı olanlar bunlar oldu.Nedense bu ojeleri fotoğraflamak çok zorladı beni, net fotoğraflar çekemedim bi türlü.Bunun için özür dilerim.


Bu tarz bir manikürü özellikle gelin adaylarına öneririm,gelinlik renginize göre gri renk de tercih edebilirsiniz.Şahane duracaktır.Siz ne dersiniz?

5 yorum:

  1. Gerçekten gelin olurken bu tarz ojeler olsaydı düşünebilirdim; bu manikür de harika olmuş! Çok zarif!!!

    Bu arada, Ankara'ya geldiğinde seninle bir video çekmeye niyetim var Gonca, haberin olsun :) Muck!!!

    YanıtlaSil
  2. @bveç çok teşekkürler canım,ben de gelin olurken bu işlerle uğraşıyo olsaydım diye hayıflanmıyo değilim :)
    @zebra-nails Thank you honey :)
    @maria thank you Maria,you're so kind :):)

    YanıtlaSil
  3. çok hoş olmuş emeğine sağlık:):)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)