BU BLOGDA ARA

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Golden Rose Jolly Jewels Swatches #1 - No:119

Bu ojelere kavuşmak için çok bekledim çok.Muradıma erdiğime göre mutlu mutlu yazılarımı yazabilirim.
Jolly Jewels'lerin üç tanesinden daha önce şurada bahsetmiştim.Bu dördüncüsü, geriye yazılacak dört tane daha var.


En sevdiğim bu,119 numara.Bonibon gibi bir oje.İçinde irili ufaklı altıgen rengarenk simler var.Neşeli tırnaklar yaratmak için birebir.Pullar şeffaf oje içinde,o yüzden istediğiniz renk ojenin üzerine rahatlıkla uygulayabilirsiniz.


Tüm tırnaklarıma önce Flormar 305 numaralı ojeyi iki kat uyguladım.Jolly Jewels'i sürdükten sonra da top coat uyguladım.Çok fazla pullu bir oje olduğu için pütürlü yüzeyini top coat ile engellemek mümkün olmadı.Ama gün içinde bir çok iş yapmama rağmen beni rahatsız da etmedi.




Dümdüz oje sürmeyi sevmediğimden kendimce bir şekil yaptım.Umarım hoşunuza gitmiştir.



Zor da olsa bulup kavuştuğum ojelerimle aşk yaşıyorum şu günlerde.Bence simli pullu oje seven herkesin de en az bir tane Jolly Jewels'i olmalı.Ben bu gidişe beyaz bazlı olanlar dışında tüm seriyi alacağım.

6 yorum:

  1. en sevdiklerimden biri bu..

    YanıtlaSil
  2. Gorgeous glitter! I need to buy it too :)

    YanıtlaSil
  3. Canimmmmm cok sevdim ama bu ojelerini ben acilen benimde bulmam lazım:) taze bloguma beklerimmm hoopbidunya.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. @maria :):) thank you :)
    @audrey benimde favorim bu,nasıl güzel bonibon gibi :)
    @zebra-nails I think so :)
    @nehir aslan nehircim folyo yöntemiyle çıkarıyorum başka türlü çıkmıyor maalesef :/
    @kübra altıntaş beğenmene çok sevindim bence de alıp sürmelisin çok seveceksin eminim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)