BU BLOGDA ARA

4 Mayıs 2013 Cumartesi

Gangnam Style Nail Art

Hazır PSY yeni şarkı çıkarmışken ben eski şarkıya gönderme yapayım dedim.



Aynı gün,kızım uyumuşken, iki farklı nail art yapabilmek için bunu takma tırnaklara yaptım..


Her tırnağım için farklı şekiller yaptım,mavi ceket ve disko topu kıvamındaki tırnağım dışındakiler, biraz atmasyon oldu ama fena da olmadı hani,siz ne dersiniz ?


Çılgın PSY'e (görmeyecek,görse anlamayacak olsa da) burdan sevgilerimi gönderiyorum bu sene bizi Gangnam Style ile çok eğlendirdi.Ben bu yazıyı yazarken şarkıyı dinliyorum, kızım da keyifle dans ediyor :):)




12 yorum:

  1. Süper olmus o gumus renkli ojenin markasi nedir cok sevdim

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş özellikle disko topuna bayıldımm ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. @alya canım beğenmene çok sevindim, flormarın metalik grisinin üzerine alix avien 110 numara simli oje sürdüm http://goncaninguncesi.blogspot.com/2013/04/alix-avien-nail-polish.html

    @moi basak çok teşekkür ederim Basakcım :)

    YanıtlaSil
  4. canııım ben de bu günün manikürünü merak ediyordum :)) çokk güzel olmuş çok beğendiiiim :))

    YanıtlaSil
  5. Çok deli süper olmuş bunlar beeh:))

    YanıtlaSil
  6. Bayıldımmm çok muhteşem gözüküyolar hele ceketli allahımm :) takibindeyim canım

    YanıtlaSil
  7. @ojesandığı beğenmene çok sevindim canım çok teşekkür ederim:)
    @kokoş :) yehuuu beğenmene sevindim ki çok çok hemde :)
    @pembe püskül çok teşekkür ederim siz böyle güzel yorumlar bıraktıkça daha hevesle yapıyorum süslemeleri:)

    YanıtlaSil
  8. @zebra-nails thank you Irina! :)

    YanıtlaSil
  9. Cok guzel mukemmel olmus . Hele smokin gyms tirnaga bayildim :-)

    Blogma gelirsen sevinirim http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. @balböceği ile kozmetik :):) beğenmene sevindim gentleman da yapiim bari :)

    YanıtlaSil
  11. hihihi nasıl tatlı olmuş bu da böyle :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)