BU BLOGDA ARA

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Gabrini Neon Nail Polish - 01

Gabrini ojeleri daha önce denemiştim.Ojeleri fiyat performans açısından iyi buldum.Bu yüzden neon oje deneyimimi Gabrini markasıyla gerçekleştirdim.
Aslında neon ojeleri çok iddialı buluyorum, o yüzden biraz mesafeliydim ama yeni markalar ve farklı yapıdaki ojeleri deneme isteğimin önüne geçemediğim için merakıma yenik düştüm.


No 01 pasparlak bir pembe.Oje şişede epeyce sıvı.Sürüm açısından bir sıkıntı yok.Altına tırnak rengine yakın renkte tek kat baz kullanırsanız,bu ojeyi iki kat uygulayarak kapatıcılık elde edebilirsiniz.Ama tek başına  iyi bir performans almak için 3 kata, hatta 4 kata kadar yolu var.
Oje ilk katta diğer ojelerden farksız ama her yeni katta silikonumsu bir yapıya bürünüyor.Kuruması da hayli güçleşiyor.O yüzden bazla kullanmanızı tavsiye ederim.


Bu süslemeyi de internette görüp beğenmiştim.Neon oje de alınca hemen denemek istedim.Öncelikle  tırnaklarıma iki kat Flormar 305 numaralı ojeyi uyguladım (yüzük parmağımda tek kat). Tırnak uçlarıma tek kat beyaz oje uyguladım ki neon ojem rengini kolayca versin.Oje kuruduktan sonra beyaz olan kısımlara pembe ojemi uygulayıp,ince uçlu fırçamla siyah olan şekli yaptım.Noktaları da kondurduktan sonra top coat uygulayıp süslemeyi bitirdim.


Yüzük parmağıma sadece neon ojemi uyguladım ki, kafanızda net bir görüntü oluşsun.


Ojeyi tek başına kullanabilir miyim bilmiyorum ama, nail art çalışmalarında çokça elim gider gibi geliyor bana.O yüzden yeşilini ve turuncusunu da almayı düşünüyorum.

Bu ojelere hep küçük parfümerilerde rastladım,fiyatı 2 Tl. Neon oje sürerim derseniz tercih edebilirsiniz,fiyat performans açısından beni tatmin etti.



12 yorum:

  1. ben çok sevdiğim için neonları serisini almıştım olduğu gibi..

    YanıtlaSil
  2. What a lovely pink - and that mani is so gorgeous, well done!

    YanıtlaSil
  3. iddialı :) ama canlı... katkat ojeler srmek bayıyor beni bee :)

    YanıtlaSil
  4. Nice neon and the whole manicure! :)

    YanıtlaSil
  5. @audrey ben de yeşil ve turuncusunu almayı düşünüyorum :)güle güle kullan sen de canım:)
    @kermit alemlerde :)hihi bence de :)
    @maria thank you Maria :)
    @bedia cingöz bende neon pembeyi çok iddialı buldum tek başına kullanır mıyım bilemedim ama kat kat oje sürmek zoruma gitmiyor benim,seviyorum uğraşmayı :)
    @zebra-nails thank you Irina :)

    YanıtlaSil
  6. eneeem nasıl güzel olmuş:) bayıldım bu desene!!!!
    çok güzel nail art yağıosun ya goncacım! bence bir sanat bu!
    öpücükler

    YanıtlaSil
  7. @coco bolinho canım çok teşekkür ederm çok gururlandım :) izmire gelirken getiriim malzemeleri sizi de boyayayım :):)

    YanıtlaSil
  8. Ben çok beğenmedim 3 katta bile tınagı tam kapatmıyor. Ama nail artlarda kullanılabilir tabi...

    YanıtlaSil
  9. @sena bilem evet dadeiğim gibi tek başına kapatıcılığı vasat baz kullanarak sürmeyi denersen güzel sonuçlar alırsın :) Nail artta bile bazla kullanıyorum ben..

    YanıtlaSil
  10. 2 katta gayet kapatıcı bu ojeler yalnız sadece neon ojelerin tek kötü yanı çabuk sakızımsılaşması vede 2 kat sürseniz de 3 kat sürülmüş gibi çok zor kuruması..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de aynı sorunlarla karşılaştım ama canlılığını tırnaklarda taşımaya değer sanki :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)