BU BLOGDA ARA

12 Mayıs 2013 Pazar

Flormar Matte Nail Polish - M05

Daha önce mat oje denemedim,çünkü görünüş olarak pek hoşlanmadım.Merak etmedim de değil hani.Gezmeye çıktığımda eli boş dönmekten sıkılmıştım, bu bahaneyle denemek amaçlı Flormar'ın mat ojelerinden bir tane aldım.


Sürüm olarak sıkıntılı değil.Tek katta güzel kapatıyor.Ama dikkatli sürmek lazım çünkü bozuk sürerseniz ikinci katla düzeltmek gibi bi şansınız yok.Oje hemen matlaştığı için ikinci kat güzel sürülmüyor.Ya da ben beceremedim diyeceğim ama küçük bir ihtimal bu.
İlk katı öyle bol ojeyle sürerseniz de hoş durmuyor. 
Kuruma hızı gayet iyi,kokusu da rahatsız etmiyor.


Renk olarak yine mavi - yeşil sever olarak ikisinin ortası olan M05'i tercih ettim.Son kullanma tarihinin de ambalaja yazılmış olmasını sevdim.


Renk ışığa göre değişiyor.Burda maviye yakın çıkmış güneşte yeşile yakın görünüyor.


Water Decal Stickerları uygularken biraz zorlandım.Ojenin yapısından dolayı yapıştırmak biraz zor oldu.
Birde ojeyi parlatmamak adına top coat uygulayamadım.Top coat stickerları daha güzel gösteriyor.Demek ki mat ojeye bu stickerlarla şekil yapmamak gerekiyormuş.


Ojeyi görsel açıdan pek sevmedim,bana hitap etmedi ama zevkine hitap edenler eminim sevecektir.

Ürün 11 ml ve fiyatı 2.75 Tl. Bir çok yerde bulup alabilirsiniz.
Water Decal Stickerlar BornPretty Store'dan. Burada bulabilirsiniz.






9 yorum:

  1. Mat ojeler çok çabuk kuruyorlar, bu yüzden acil durumlar için mat ojeleri tercih ediyorum, kurtarıcım oluyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. @ümran chaella yılmaz evet müthiş hızlı kuruyor ama görüntü olarak beni cezbetmedi :(
    @sinem cingöz o zaman oje senindir kuzucuk, gönderiyorum:)

    YanıtlaSil
  3. @maria I am glad you love it :)
    @zebra-nails Thank you Irina :)
    @sinem cingöz hiihii önemli diil :)

    YanıtlaSil
  4. Rengini çok beğendim canım.Kırmızısını kullanıyorum zaten,gerçekten çabuk kuruyorlar ve tek kat yetiyor :)

    YanıtlaSil
  5. @makyaj kelebeği canım tek katta kapatması ve kuruma hızı şahane ama mat olması pek hitap etmedi bana..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)