BU BLOGDA ARA

10 Mayıs 2013 Cuma

Easy Flowers Nail Art

Tam yatmaya hazırlanırken Digütürk'te Brad Pitt'in California isimli filmi başladı. Aaa daha önce izlemedim bakayım dedim,bitmeden yatamadım.Filmi izlerken boş da durmadım,huyum kurusun.İnce iş isteyecek bir nail artla uğraşıp filmi de kaçırmak istemedim, o yüzden polka dot çiçekler yaptım.


Pastelin 95 numaralı ojesi bu.Çok güzel bir pembe, tam yazlık değil mi? 


Ortadaki çiçekleri en büyük noktalama aleti ile yaptım,diğerlerini daha küçük olanla.


Pulları da Golden Rose Jolly Jewels 116 numaradan aşırdım,kalem uçlu noktalama aletiyle tek tek alıp yerleştirdim.Zaten ojenin içinden aldığım için kolayca yapıştılar, başka bir işleme gerek kalmadı.Genede pullar düşer mi diye tereddüt ettiğimden top coat uygulayarak manikürümü tamamladım.


Herkesin yapabileceği, ojeyi dümdüz olmaktan kurtaracak basit ve sevimli bir süsleme oldu,siz ne dersiniz?

Not:Filmi izlemediyseniz izlemeyin ilk defa Brad Pitt'i gırtlaklamak istedim!

9 yorum:

  1. It's so delicate, pretty and super sweet, well done Gonca

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş:) ellerine saglık:)

    YanıtlaSil
  3. Tırnakların çok güzel olmuşş.Bayıldım.postunun resmini görünce hemen konuna dalayım dedim :D çok şeker olmuş

    YanıtlaSil
  4. çok güzel ve şirin olmuş ☺ çok hoşuma gittii

    YanıtlaSil
  5. @maria thank you :):) you make me happy :)
    @hayal k-zadeh çok çok teşekkür ederim:)
    @tuana çelik :)çok teşekkürler atla tabi konulara siz yorum bıraktıkça çok mutlu oluyorum ben:)
    @gösde çok teşekkürler canım beğenmene sevindim:)

    YanıtlaSil
  6. @zebra-nails thank you Irina, I am glad you love it:)

    YanıtlaSil
  7. cok guzel olmuss ellerınesaglık

    YanıtlaSil
  8. @janjan çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)