BU BLOGDA ARA

17 Mayıs 2013 Cuma

Easy Butterfly Nail Art

Kelebekler çok çok seviyorum,yaz da geldi içim cıvıl cıvıl, bir kelebek süsleme yapmak şart oldu.
Başlangıç olarak basit bir süsleme seçtim.


Tırnaklarıma önce iki kat Flormar 305 nolu ojemden uyguladım.Tırnak uçlarıma Pastel 09 nolu bebek mavisi ojeden tek kat uyguladım.Pembe oje sürmediğim için pişman oldum ama,sanki daha sevimli olurdu...




Kelebekleri yapmaya kanatları çizerek başladım.Beyaz ojeyi ince uçlu fırçama az az alıp kanatları yaptım.Noktalama aletinin büyük ucuyla başı,küçük ucuyla da vücudu yaptım.Son olark antenleri yapıp kanatları da renklendirip süslemeyi bitirdim.



Yapılması anlatınca meşakkatli duruyor ama çok kısa sürede yapılıyor.Her iki elimin tırnaklarına da yaptım sokakta gören herkesin dikkatini çekti :)


Ben bu süslemeyi çok sevimli buldum, çok da sevdim.Siz nasıl buldunuz?




9 yorum:

  1. Çok güzel olmuş tatlım, bayıldım her zamanki gibi :)

    YanıtlaSil
  2. This is beautiful, so sweet and delicate, well done Gonca!

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim, bence mavi daha iyi bir seçim olmuş. Ah şu sağ ele yapma derdi olmasa ben de deneyebilirdim. Kardeşimin geleceği zamana saklıyorumn artık :) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. bir erkek olarak düşüncem kesinlikle mükemmel olmuş :))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel kolay ve şık olmuş, hemen deneyip paylaşmalıyım :))

    benim yaptıklarıma da göz atmak istersen:

    gulsevsar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. basit mii :(
    mükemmel olmuşş kesinliklee :)

    YanıtlaSil
  7. çok tatlı olmuş emeğine sağlık canım =)

    YanıtlaSil
  8. @pek hanım hanımcık canım çok teşekkür ettim ki :):)
    @maria thank you Maria,I am glad, you love it!
    @mathilda nın dünyası çok teşekkürler, diğer elime de yaptım zorlanmadım, denenebilir ;)
    @fatih demirkol bu yorum nasıl iyi geldi erkek gözüyle de güzelse olmuş demektir,teşekkürler :)
    @gülçin sevde sarıcaklı beğenmene çok sevindim, senin yaptıklarına da bakıyorum zaten;)
    @zebra-nails thank you Irina <3
    @tek aşk a çok teşekkürler :),yaparken basit geldi bana :/
    @renkli masallar çok çok teşekkürler :):)


    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)