BU BLOGDA ARA

18 Mayıs 2013 Cumartesi

Doa Kozmetik Shea Butter

Sosyal platformlarda en çok kendinden bahsettiren ve benim de dikkatimi çeken bir marka da Doa oldu.Sitesine girip gezdiğimde bir şeyler almak istedim.Seçtiğim ürünlerden biri de Shea Butter oldu.




Ürün 20 ml küçücük tam çantaya atmalık.Metal, yuvarlak ve sevimli bir ambalajı var.Kapağı sıkıca kapanıyor,çok sık açıp kapamama rağmen yalama olmadı.



Ürünü dudaklarım ve ellerimin çok çatladığı bir dönemde almıştım.Sürekli ve sınırsız kullanıma müsait.O yüzden sürekli elimin altında, aklıma geldikçe kullanıyorum. Nemlendirmesine bayıldım.Adı yağ ama ellerimde çok yağlı bir his bırakmadı,dudakta yağ olduğu biraz belli oluyor.Ama rahatsız edecek bir his bırakmıyor.Yapış yapış da değil.
Dudaklarıma gün içinde 4-5 kez sürdüm ve 2 günde çatlaklardan neredeyse kurtuldum,artık 1-2 kez uyguluyorum sonuçtan gayet memnunum. Ellerimdeki çatlaklara da çok iyi geldi. Lush'ın Lemony Flutter'ını almak istiyorum onu alana kadar tırnak eti bakımım içinde kullanıyorum,bu konuda da iyi iş çıkarıyor.



Ürün katı ve pütürlü yapıda.Parmağınıza alıp uygulamak yerine, parmağınızı ürünün üzerinde gezdirip,bulaşan yağı uygularsanız günün her saatinde uygulayabilirsiniz.Diğer türlü gece uygulamak daha iyi olur diye düşünüyorum.Ürünü parmakla almak dışında başka bir yol olsa, çok daha hijyenik olur ama temiz ellerinizle alırsanız sorun olmayacaktır.Tabii bir de tek sizin kullandığınız bir ürün olmalı.

Ben denemek amaçlı aldığım için küçük boyunu almıştım,büyük boyunu da alabilecek kadar sevdiğim bir ürün oldu.Fiyatı 3.99 tl idi. %100 doğal bir ürün olduğunu da göz önüne alırsak bu fiyata mükemmel bir ürün.

6 yorum:

  1. Çok merak ettiğim bir ürün , yazmana çok sevindim.

    YanıtlaSil
  2. vichy normaderm ile ilgili bilgi istemiştiniz ben şahsi göeüşlerimi söyleyeyim.paraanıza yazık boşuna hiç almayın.ben 3ü1 arada olan temizleyici,tonik ve normaderm gündüz kremini aldım.15 gündür düzenli olarak kullanıyorum.hiçbir faydasını göremiyorum yüzümde.verdiğim gerçekten paraya yazık.gözenekleri sıkılaştırmak şöyle dursun daha da belirginlerştirdi.yağlanma karşıtı diyor ama çok daha fazla yağlandı yüzüm.tabiki 15 günde mucize yaratmasını beklemiyorum ama la roche ile lgili çok güzel yorumlar okudumg.bunlar bitince ilk alacağım şey la roche posay effucuor duo olacak.belki 1 ay kullandıktan sonra bir fark olur satan kadın öyle dedi ama benim hiç umudum yok :(

    YanıtlaSil
  3. bende istiyorum sanırım bundan güzelmiş

    YanıtlaSil
  4. o zaman alışveriş listesine eklendi =) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  5. @makyaj aşktır faydalı olabildiğime sevindim,güzel bir ürün...
    @tugba göz çok çok teşekkür ederim bu bilgilendirme için,yves rocher ile devam edeceğim..
    @bedia cingöz bence de alınası bir ürün
    @renkli masallar :) teşekkürler canım, okudukça alışveriş listeleri uzayıp gidiyor değil mi :)

    YanıtlaSil
  6. Çook merak ediyodum bu yazından sonra da kesin alıcağım bir ürün :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)