BU BLOGDA ARA

6 Mayıs 2013 Pazartesi

Diadermine Essential Care Arındırıcı Peeling

Diadermine peelingi İzmir'e gittiğimde Watsons'tan almıştım.Çok büyük bir beklentiyle almadım.Ama sevdim.


Beyaz çay ve Ginseng özü içeriyor.Ölü cilt tabakasını temizleyip cildi yenilemeyi vadediyor.Normal ve yağlı cilt tiplerine uygun bir ürün.


Ürün 100 ml,arkasında nasıl kullanılması gerektiği Türkçe olarak yazıyor.


Sarı renkte ve katı kıvamda.Değişik ama çok da rahatsız etmeyen bir kokusu var.


Aldığımdan beri haftada 2 kez duştayken kullanıyorum.Tüm cildime uygulayıp masaj yaptıktan sonra bir müddet cildimde bekletip,duruluyorum. Satış görevlisi kız siyah noktalar üzerinde etkili olur demişti ama ben çok büyük bir etkisini görmedim.
İçerisinde deniz kumu tanecikleri var.İlk zamanlarda cildi çizer diye endişelenmiştim ama çizmiyor.Gayet nazik bir şekilde cildi temizliyor.İlk kullandığımda göz altlarıma da sürmek gibi bir hata yaptım, hassas olan göz altını acıtıyor.
Cildi güzel temizliyor ve yumuşacık yapıyor.Duştan çıktığımda pembecik canlı bir cilt görüyorum ve çok seviniyorum :)
Benim cildim hassas,karma -yağlı.Bu ürünü kullandığımdan beri alerjik reaksiyon,hassasiyet vs. yaşamadım.Şimdilerde Yves Rocher kayısılı peelingi almayı çok istediğimden,sevmeme rağmen vücut peelingi olarak da kullanıp bitirmeye çalışıyorum.




Ben aldığımda ürün indirimdeydi,9.25 Tl'ye almıştım.Çoğu yerden edinebileceğiniz bir ürün. Peeling arayışında olanlara önerebilirim.





5 yorum:

  1. dikkatimi çekti bir denemek isterim..

    YanıtlaSil
  2. @little butterfly indirimde bulursan alıp deneyebileceğin bir ürün, vücut peelingi olarak da iyi iş görüyo :)

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünü siyah noktalarım için almıştım ama pek etkisini göremedim burnumu da çizdiği için cildimi de çizer diye sürmeye üşeniyorum. Ben de ürünle ilgili yazımı yazdım bloguma beklerim :)

    http://sultan-iamber.blogspot.com.tr/2015/07/diadermine-cilt-arndrc-peeling.html?m=1

    YanıtlaSil
  4. Alınacak bir ürün değil paranıza yazık. Kipada indirimde yüz yıkama jeli ile birlikte 5tl ye satılıyordu.

    YanıtlaSil
  5. Ben aldim ama yuzum.yikadiktan sonra kipkirmizi oldu neden sizce heo.boyle mi oluyo ya da bu krem kac dk bekletilmeli

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)