BU BLOGDA ARA

24 Mayıs 2013 Cuma

China Glaze For Audrey & Golden Rose Jolly Jewels 107

Çiçekli, böcekli, karakterli nail art yapmayı çok seviyorum.Ama arada daha sade ve daha kolay yapılabilir süslemeler de yapıp sizlerle paylaşmak istiyorum.Çünkü  diğerlerini yapamayanlar ya da o tarz süslemeleri sevmeyenleri de düşünmem gerekiyor dimi;)


Bu aralar simlere pullara sarmış durumdayım.Yeni aldığım Jolly Jewels'leri farklı süslemelerle swatchlıyorum.Onları ardarda yayınlayacağım.107 numaralı olanı Merve'ciğim göndermişti bana,çok severek kullanıyorum tabi China Glaze For Audrey'i de :)


Önce for Audrey'i iki kat tüm tırnaklarıma uyguladım.Tırnağımın yarısından biraz daha az kısmına 107 numaralı Jolly Jewels'i iki kat uyguladım.Ortadaki gri pulları da Alix Avien ojeden alarak yerleştirdim.



Sonuçtan ben gayet memnun  kaldım.
Bu süslemeyle kot şort, beyaz t-shirt ve sandalet kombini  çok uygun olur siz ne dersiniz?


12 yorum:

  1. Çok çok şık olmuş Gonca, bayıldım buna ben!!!!

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş da nerede satılıyor bu china glazeler,hangi mağazalar zincirinde,ben Eskişehir'de bulamadım.

    YanıtlaSil
  3. It's very pretty, I have previously done something very similar LOL

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş bende deneyeceğim

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş ba yıl dım :)
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Goncaaa... harika olmus, inanılmaz şık bayıldım:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş canım! çok beğendiiim :)

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. Canım çok çekici bir manikür olmuş. Ellerine sağlık . Bayıldım gerçekten :)

    YanıtlaSil
  10. @bveç beğenmene çok sevindim Başak'ım
    @evadünyası teşekkürler,tanaçankozmetik internet sitesinden alabilirsin :)
    @nilsuli'nin dünyası çok teşkekkürler :)
    @maria :):) thank you Maria I saw and loved them!
    @ışıltılı bakışlar :) dene tabi :)
    @little butterfly çok teşekkürler:)
    @b.bilge çooook teşekkürler :)
    @tuğçe demir çok teşekkürler canım:)
    @gülsinem çok teşekkürler.:)
    @makyaj kelebeği çok teşekkürler canım senin tırnaklarında da görmek isterim :)
    @zebra-nails thank you Irina :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)