BU BLOGDA ARA

1 Mayıs 2013 Çarşamba

Base Coat Nail Polish & Triangle Manicure

Daha önce kullanmadığım bir tek oje kaldı elimde,o da base coat marka oje.Bu ojede şurada bahsettiğim hediye ojeler arasında Alice'den gelmişti.


Ojenin  yapısı güzel,ama diğer ojelere göre biraz daha akışkan.Sulu boya gibi geldi bana.Ama sürümü çok rahat,fırça izi bırakmadan kolayca sürülüyor.Tek katta yeterli kapatıcılık sağlamıyor.İkinci katta ideal kapatıcılığa ulaşıyor.Fırçası standart,kokusu normal oje kokusu.Kuruma hızı çok iyi.


Bu ojeye üçgen manikür yakışır diye düşündüm.



Alix Avien ojeye aşık olunca içindeki pulları da gördüğünüz gibi kullandım.İyi de ettim sanki :)


Pullarla daha önce çalışmadığım için biraz düzensiz dizmişim,daha güzelleri bir daha ki çalışmalara inşallah..


Sonucu ben sevdim peki siz nasıl buldunuz? Sizce başka nasıl uygulanır bu manikür?



2 yorum:

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)