BU BLOGDA ARA

16 Nisan 2013 Salı

Yves Rocher Gestes D'institut

Üzerinde gözenek küçültücü,sıkılaştırıcı yazan her ürünü alasım geliyor.Şurada bahsettiğim Yves Rocher ürünlerini beğenince bu maskeye de bir şans vermek istedim.



Yapı olarak jel kıvamında.Yapış yapış bir maske.Soyulan maskeleri genelde seviyorum,o yüzden bunu da çok sevdiğimi söylemeliyim.Yüzünüze göz çevreniz hariç uygulayıp 15 dakika bekliyorsunuz.Sonrada haşır huşur soyarak çıkarıyorsunuz.
Soyarken canının yandığını söyleyenlerin yorumlarını okudum,az sürerseniz çıkarken çok zorlanırsınız, çok sürerseniz de kurumak bilmez.Ama orta kararda kullanımla çok güzel sonuçlar elde edebilirsiniz :)
İnanın ben soyarken çok zevk alıyorum, deli miyim ne :)


Haftada iki kere uygulamaya çalışıyorum.Mentol ve nane özü içeriğiyle acayip ferahlık veren bir maske.Soyduktan sonra cilt adeta derin bir nefes alıyor,yumuşacık oluyor.Bu maskeden sonra canlı ama mat bir görünüme kavuşmuş oluyorsunuz..
Gözenekler kısmına gelirsem sıkılaşma konusunda bir faydasını maalesef görmedim.Anlık bir toparlanma ve gerginlik oluyor o kadar.


Ürünün içeriğini de burada görebilirsiniz.

Ürün 75 ml açıldıktan sonra 6 ay ömrü var.Fiyatı 29.90 Tl.İndirimleri kollarsanız daha uygun fiyata almanız mümkün.


6 yorum:

  1. Bütün yüz ürünlerim yves rocher ürünlerinden oluşuyo bunu da ekleyebilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle şans verilebilecek bir ürün :) şimdiden güle güle kullan:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. gördüm canım ilk fırsatta yapacağım :)

      Sil
  3. Bende alıp kullandım ama gözeneklerim hala yerinde duruyor :))Yine de maskeyi yüzden soymak paha biçilemez :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkilerde :):) Verdiği ferahlıgı seviyorum,yüzden soymasını daha çok seviyorum:)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)