BU BLOGDA ARA

28 Nisan 2013 Pazar

Viyella Oxygen Cleanser

Viyella Oxygen markasını daha önce hiç bir yerde duyup, görmemiştim.Yaşadığım şehirdeki en büyük parfümeri Kağan Parfümeri.Oraya çok  sık uğruyorum gidip geldikçe görüyordum bu markayı.


Makyaj temizleme sütüne ihtiyacım olduğunda,artık ahbap olduk diyebileceğim mağaza çalışanlarından biri bana bu ürünü önerdi.Bende duyduğum güven dolayısıyla tereddüt etmeden aldım.




Ürünün kapağı böyle.Kötü görüntüsü için kusura bakmayın aldığımda bu ürünü yazabileceğim bir blogum bile yoktu.Kapağının böyle olması hijyenik açıdan gayet güzel bir özellik.


Ürün akışkan yapıda,adı üstünde temizleme sütü.Bembeyaz hafif kokulu bir ürün.Ben pamuğa döküp yüzümü temizliyorum.Ardından acnecinamide ile köpürterek tamamen arınıyorum.




Eğer üşendiğiniz bir güne denk gelmişse,yada bol bol yıkanıp paklanamayacaksınız tek başına da kullanabileceğiniz bir ürün.Zaten üzerinde sabah akşam cildi temizlemek için kullanabilirsiniz yazıyor.Ciltte yağlı bir his bırakmıyor,yada cildi germiyor.Temizlemekte çok çok başarılı değil ama o anlık işinizi göreceği kesin.Önce cildinizdeki makyajı silip,sonra bir kez daha uyguladığınızda daha başarılı bir şekilde cildi temizliyor.
Kullandığım zaman zarfı içinde herhangi bir hassasiyete,alerjik reaksiyona sebep olmadı,sivilcelenmeye  yol açmadı.

Ben ürünü sadece Kağan Parfümeride gördüm.Ürün 200 ml, 29.90 Tl .Aynı performansı gösterecek daha uygun fiyatlı ürünler mutlaka vardır,bitince başka bir ürün alacağım.Ama bu da denenebilecek bir ürün.

3 yorum:

  1. Ayy bende bunun peelingini merak ediyorum :-)

    YanıtlaSil
  2. @balboceği ile kozmetik diğer ürünlerini denemedim, benim de aklımda yves rocher peeling var:)

    YanıtlaSil
  3. Sanırım Bursada yasıyosun :) ben bunun peelingini kullanıyorum ve harika bi ürün kullandıgın anda farkı görebiliyosun kesınlıkle denemenı tavsıye ederım bu arada blogumaada beklerım :)

    http://suvemakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)