BU BLOGDA ARA

29 Nisan 2013 Pazartesi

Tribal Colour Glitter From Born Pretty Store

Born Pretty Store'dan daha önce bahsetmiştim.Denemem için gönderdikleri ürünler cumartesi günü elime geçti.Kargonun üzerine elektronik yazmışlar,ürünleri güzelce paketlemişler.
Ürünleri kendim seçtim, bu ojeyi çok merak ettiğim için yazmaya ilk önce bu ojeyle başlamak istedim.


Tribal Colour oje şipşirin şişesi olan, sadece pullardan oluşan bir oje. Ayyy şişesine bayıldım :)


Şeffaf ojenin içerisinde irili ufaklı beyaz,pembe,altın renkte altıgen pullar  var.Jolly Jewels'lere güzel bir alternatif.Çubuk şeklinde beyaz pulları da unutmamak lazım.


Fırçası pullardan arınınca böyle gözüküyor,standart fırça.Ojenin içine fırçayı daldırdığınızda bol miktarda pul çıkarıyor.Kokusu varla yok arasında.Kuruma hızı ideal.
Sürerken normal oje gibi yukarıdan aşağıya süremiyorsunuz,ben pulları fırçanın ucuyla bölge bölge yerleştirdim.Çok vakit almıyor ve şeffaf oje içinde olduğu için görüntü de bir bozukluk oluşmuyor.
Bolca pullu olduğu için pütürlü bir yüzey oluşturuyor,top coat bu sorunu büyük miktarda çözüyor ama.Bir de pullu oje sürüp çamaşır falan katlamak gibi değişik bir zevkiniz yoksa sorun tamamen ortadan kalkıyor :)
Gelelim çıkarmasına,tabii ki zorrr! Folyo yöntemiyle de bu sorunu çözdüğümüz zaman oje ile ilgili tek bir olumsuzluk kalmıyor.


Bu ojeyi görüntü olarak oldukça sevimli buldum ben.


Yüzük parmağım dışındaki diğer tırnaklarıma Flormar 305 numaralı ojeden tek kat uyguladım.Ben baz sürerek kullandığımdaki görüntüsünü sevdim sizin tercihiniz hangisi oldu?


Sonuç olarak bu ojeyi ben çok sevdim.Diğer renklerinden de edinmeyi düşünüyorum.
Sizde nail art için gerekli tüm malzemeleri içeren bu siteye bir göz atın derim,eğer almak isterseniz bu ojeye ve diğer renklere şuradan ulaşabilirsiniz. 


Kodu kullananlara %10 indirim var :)

                            *Görüşlerim objektiftir.
                                                     Thank you Nicole & Bornpretty Store



16 yorum:

  1. Böyle pullu,simli ojeleri çok seviyorum! güzel günlerde sür sürüştür canım :)

    YanıtlaSil
  2. iyi günlerde kullan ::)
    http://nypdsena.blogspot.com/
    sena dursun

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş bu ojeee, bayıldım!!!! Hem renk hem de yapısı başarılı! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. @luna altında 22 yazıyor ama verdiğim linkten bakarsan #5 numara olarak geçiyor..

    YanıtlaSil
  5. baya yoğun bir sim ama çok hoş =)
    bende beklerim bloguma =)

    YanıtlaSil
  6. çok şekermiş ya :) güle güle sür sürüştür canım. Bu arada bloğunun arka planı ne tatlı olmuş baktıkça içim açıldı :)

    YanıtlaSil
  7. @tuğçe demir canım çok teşekkür ederim :)
    @litte butterfly çok teşekkürler
    @bveç :):) beğenmene sevindim canım,çok teşekkür ederim :)
    @rainbow gatherer evet sim konusunda cimri davranmamışlar çok da iyi yapmışlar beğenmene sevindim :)
    @renkli masallar çok teşekkürlerrrrr,ayrıca blogun teması ile ilgili güzel bir yorum alınca çok mutlu oluyorum ki ben :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzelmiş pulları,rengi.Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  9. It looks so unusual! I like it :)

    YanıtlaSil
  10. @zebra-nails :) I like it too,colors are so sweet aren't they?

    YanıtlaSil
  11. @makyaj kelebeği çok teşekkürler canım,rengini ben de çok sevdim..

    YanıtlaSil
  12. Bayıldım ne kadar tatlı yaa! Gerçekten mükemmel görünüyor :))

    YanıtlaSil
  13. Çıkarması dertli olsa da değiyor bence bu simli ojeler. :) Oje gerçekten çok hoş! Bornprettystore'dan ben de almak istiyordum yazınla iyice güven sağladın teşekkür ederim. ^^

    YanıtlaSil
  14. cnm çok güzelmiş bayıldım,ben de edinebilirim:) güle güle kullan :**

    YanıtlaSil
  15. @eda kocakuş :) beğenmene sevindim kuzum,şeker gibi oje dimi dimi :)
    @like-a-cat bornpretty store güvenilir bir site ürünler sıkıntısız geliyor,ojeye gelince çıkarmak için üç gün uğraşcak olsam gene sürerim çok sevdim yahu!
    @asude glaze çok teşekkürler,şeker gibi oje dimi canımcım diğer renkleri de çok güzel :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)