BU BLOGDA ARA

5 Nisan 2013 Cuma

Sebamed Liquid Face & Body Wash

2 sene hiç ara vermeden Sebamed ürünleri kullandım.Kullandığım dönem boyunca herhangi bir sıkıntı yaşamadım.


Sebamed Liquid face & body wash'ı hem yüzüm hemde vücudum için kullandım.Güzel köpüren ve güzel temizleyen bir ürün.Cildi öyle temizliyor ki yıkadıktan sonra cilt gıcırdıyor tabiri caizse.
Cildim karma-yağlı,sorunlu ve hassas.Bu ürünü kullandığım dönem içinde bende herhangi bir hassasiyet yaratmadı.Cildimin sivilcelenmeye de çok müsait bir yapısı var,ama Sebamed kullanırken özel günlerim dışında sivilcelenme yaşamadım.O günlerde ölsem gene çıkar maalesef dünya üzerinde o sivilceleri engelleyecek bir ürün yok sanırım.
Bu ürünün tek kötü yanı cildimi çok kurutuyor olması.Kullandıktan sonra bolca nemlendirmek gerekiyor.Benim karma yağlı cildim kuruya dönmeye başlayınca yüzüm için kullanmayı bıraktım.Dönem dönem cildim form değiştiriyor siz de bu durumla karşılaşıyorsunuzdur sanırım?
Duş jeli olarak kullandım ve bitirdim.Duş jeli olmak için biraz pahalı bir ürün ama boşa gitmesinden iyidir diye düşündüm.


Kutusunu attığım için içeriğini sizinle paylaşamıyorum.Sabun ve alkali içermiyor onu biliyorum sadece.
Ph'da Sebamed'in her ürününde olduğu gibi 5.5.Sağlıklı cilt için ideal olan buymuş :)




Yapı olarak sıvı sabun formunda.Kendine özgü, garip bir kokusu var ama çok rahatsız edeceğini düşünmüyorum.

Sivilceli ve sivilceye yatkın bir cildiniz varsa,cildinizi yıkadıktan sonra güzelce nemlendirmek koşuluyla denemenizi öneririm.Ben çok uzun süre önce aldım, 200 ml bir ürün uzunca bir müddet kullanılabiliyor.Ben aldığımda fiyatı neydi hatırlamıyorum ama şu anda 15-17 tl arasında değişiyor..


3 yorum:

  1. Blogunu okudun benim cildim aşırı yağlı ve sivilcelere çok musait :) eczacı bir arkadaşım önerdi aslında kararsız kalmıştım almakta ama o kadar çok farklı ürünler kullandım ki hiç bir tesirini gormemistim. . Almakta zarar yok dedim . AldıM 30 kusurlu bir fiyati vardı. 3 gun oldu kullanalı sabah akşam yüzümü sebamed ile yıkıyorum yüzümde bir aydınlanma oldu sivilcelerim de yavaş yavaş gitmeye başladı. İlk başta yüzümü çok geriyor ama bir kaç saat sonra cildim çok yağlı olduğu için kurulugundan eser kalmıyor . Bakalım 1 ay sonra sonuç ne olacak .. Suan gayet memnunum sonuç iyi olacak diye umuyorum inşallah yanilmam :)

    YanıtlaSil
  2. Blogunu okudun benim cildim aşırı yağlı ve sivilcelere çok musait :) eczacı bir arkadaşım önerdi aslında kararsız kalmıştım almakta ama o kadar çok farklı ürünler kullandım ki hiç bir tesirini gormemistim. . Almakta zarar yok dedim . AldıM 30 kusurlu bir fiyati vardı. 3 gun oldu kullanalı sabah akşam yüzümü sebamed ile yıkıyorum yüzümde bir aydınlanma oldu sivilcelerim de yavaş yavaş gitmeye başladı. İlk başta yüzümü çok geriyor ama bir kaç saat sonra cildim çok yağlı olduğu için kurulugundan eser kalmıyor . Bakalım 1 ay sonra sonuç ne olacak .. Suan gayet memnunum sonuç iyi olacak diye umuyorum inşallah yanilmam :)

    YanıtlaSil
  3. Benim cildim çok fazla sivilceli bu yüzden bunu önerdiler 40 tlydi aldım ama şuan 5.günüm oldu sivilcelerim daha fazla arttı ben sabah akşam hala kullanıyorum umarım ilk çıkarıp daha sonra tamamen geçirir.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)