BU BLOGDA ARA

30 Nisan 2013 Salı

Sally Hansen Cuticle Remover

Tırnak süsleme işine giriştim girişeli tırnak bakımıma daha da çok özen gösterir oldum.Tırnak dibi etlerimi kesmekten oldum olası nefret ederim.Pek beceremediğim bir iştir, çoğu zaman kendimi yaralarım.



 Hal böyle olunca kütikül giderici bir ürün almak şart oldu.Daha önce Golden Rose Cutipeel kullandım.Ama pek bir faydasını görmedim.Dermostil'den Sally Hansen Cuticle Remover almaya karar verdim.






 Ürün komik ama 29.5 ml nasıl bir zihnin ürünüdür bu miktar bilemedim :) Yapısı jel gibi,şeffaf renkte.
Şişenin ağzı tüp gibi olduğu için kullanımı rahat.


Ürün 15 saniyede, sizi kütiküllerinizden kurtarmayı vadediyor.İşini de iyi yapıyor.Ama nasıl? Eğer tırnağınızın yarısına kadar uzamış tırnak etlerinizde işe yaramasını beklerseniz büyük bir hayal kırıklığına uğrarsınız.

Ben bu ürünü almadan önce kuaförüme gidip manikür yaptırdım.Yada ben kendim evde bu işi hallederim diyorsanız öyle yapın.Bu aşamadan sonra haftada iki gün -zaten maksimum haftada iki kez kullanılması önerilmiş- bu ürünü kullanarak tırnak dibi etlerimin uzamasına engel oluyorum.Tırnak etlerime uygulayıp maksimum 1 dk bekletiyorum sonrada tahta tırnak eti itici ile sıyırarak temizliyorum.Tırnak dibi etlerini kesmediğim için tırnak dibindeki koruma bariyerini kaybetmemiş böylece girebilecek mikropları da engellemiş oluyorum.


İşte sonuç, ben bu görüntüden çok memnunum.


Ürünün miktarı dediğim gibi 29.5 ml, fiyatı ben aldığımda 20 Tl idi. Bu fiyata alıp uzun süre kullanılacak bir ürün ve performansından çok memnunum.Gönül rahatlığıyla önerebilirim.




8 yorum:

  1. Bende kullanıyorum canım müthiş bir ürün çok bereketli :)

    YanıtlaSil
  2. bende sevmiyorum tırnak etlerimi kestirmeyi,bu mantıklı geldi denemek lazım,güle güle kullan Gonca :)

    YanıtlaSil
  3. 20 lira mı ben gecen Cumartesi gratisden 29.90 a aldım ühü ühü kazık yemişim :)
    Bu yöntemi bende denedim super bi yöntem gayet basit ve rahat cok memnun kaldım halada boyle yapmaya devam ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. @tuğçe demir bence de çok güzel bir ürün, sen de güle güle kullan.
    @bir kadın neler yapar teşekkürler canım, dene bence memnun kalacaksın.
    @palatosun üzülme üzülme şu anda dermıstildede 29.90, indirimde yetiştim ben :) bende hep böyle devam edeceğim, tırnak eti kesmekten cidden nefret ediyorum..

    YanıtlaSil
  5. Hemen listeye aldım, çok güzele benziyor faydalı bir yazıydı. :)

    YanıtlaSil
  6. @like-a-cat :) faydalı olmasına sevindim :),ben çok memnunum benim gibi memnun olan bir çok kişiyi tanıyorum pişman olmazsın..

    YanıtlaSil
  7. Tırnak etlerinin kesilmesini bende uygun bulmuyorum.Listemdeki ürünlerden kendisi 20 TL'ye bulursam kaçırmayacağım.

    YanıtlaSil
  8. @makyaj kelebeği tırnak etlerini kesmek pek hijyenik bir durum değil,o yüzden kesmemek daha sağlıklı.Dermostil ve onlineeczaneme dönem dönem bakmayı ihmal etme :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)