BU BLOGDA ARA

14 Nisan 2013 Pazar

Rose&Leopard Nail Art

Leopar deseni basitliğiyle ve şıklığıyla  tırnak süslemede benim vazgeçilmezlerim arasına çoktan yerleşti. Leopar desene başka şeyler ekleyerek çok daha güzel sonuçlar elde etmek mümkün :) Bakalım ben leopara ne eklemişim;


Yapımı gayet basit değil mi?Fotoğraflarda adım adım net bir şekilde görünüyor ama eğer sormak istediğiniz birşey olurda bana ulaşabilirsiniz..


Gülün pembe yuvarlak kısmını ojenin kendi fırçasıyla yaptım.
1.görseldeki fırçayla gülün içindeki açık pembe çizgileri ve leopar noktalarının etrafındaki aiyah çizgileri yaptım.
2.görseldeki fırçayla da leopar noktalarını yaptım.


Ve sonuç!Ben tırnaklarıma bakmaktan kendimi alamadım doğrusu,siz nasıl buldunuz?

Not:Daha önce Aysel'ciğimin güzel blogunda yayınlanmıştır.


14 yorum:

  1. sen bu işi aştın canımcım çok güzel yapıyorsun:)

    YanıtlaSil
  2. This is very pretty - lovely nail art!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria,you're so sweet :)

      Sil
  3. Çok uyumlu ve çok güzel, çok da yaratıcı! Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. çok yaratıcı ve hoş olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  5. Hem romantik hem kadınsı :-)

    YanıtlaSil
  6. Im ımm ım Nefis olmuş leopara bayılırım zaten gül deseniylede harika durmuş ellerine sağlık! Benim bloğada beklerim beğenirsen izleyicim olmanı isterim.
    Sevgiler...''

    YanıtlaSil
  7. gül ve leopar güzel uyum sağlamış eline sağlık
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. @little butterfly; çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)