BU BLOGDA ARA

17 Nisan 2013 Çarşamba

Rival de Loop Long Lasting Nail Colour

İlk kez bir Rival de Loop ürünü kullanıyorum.Ojeyle başladım diğer ürünleri de bu kadar iyiyse denemek isterim.



Bu oje çok güzel bir kırmızı,bayıldım bayıldım! Numarasını yada adını evirdim çevirdim göremedim,altındaki etikette 20 yazıyor sanırım kimliği bu!
Ojenin yapısını sevdim.Fırçası standart,sürümü kolay, kuruma hızı da ideal.



 Bu arada tırnaklar gene takma :)




Süsleme çok basit ama şık oldu,yılbaşında böyle bir süsleme kullanmak güzel olmaz mı,ne dersiniz?

19 yorum:

  1. merhaba cnm hangi marka takma tırnak kullanıosun ..
    herhangi bi marka takma tırnak sence kullanılmazmı ? sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba canım,Lionesse marka tırnaklar.Çok uygun fiyatlı orta karar yapıdalar.Takma tırnağın hangi marka olduğu sadece görüntüyü etkiler, bence önemli olan hangi yapıştırıcıyı kullanacağın.Tırnağa zarar verebilecek olan o çünkü.Görüntü olarak bunları beğendiysen alıp kullanabilirsin kendi yapıştırıcısıyla kullanıyorum herhangi bir sıkıntı yaşamadım..
      Sevgiler...

      Sil
  2. Oje de çok güzel de, ben asıl nail arta bittim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım beğenmene çok sevindim,dur bi tane de bundan ekliim senin kargona :)

      Sil
    2. Ay kuzum yaa, ekleme, utandırma beni daha fazla...

      Sil
    3. :) utanmak ne demek aşkolsun canımcım,zaten kargolarınızı epeyce geciktirdim ben utanıyorum asıl:(

      Sil
    4. aşkolsun, bir acelesi yok ki :)) Öperim!

      Sil
  3. That's a super pretty mani, very elegant. I tried a few Rival de Loop, and I like them...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria.I loved the nail polish too.I am so sorry I can't write in English because of timelessness.I have a baby girl she take up my all time:)

      Sil
  4. çok güzel olmuş bunlar yine tırnakların takma olduğu da hiç belli değil bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler :) Artık süslemeleri takma tırnaklara yapiim diyorum :)

      Sil
  5. Yılbaşı için gerçekten çok güzel olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi dimi :)Yılbaşına kadar bir kaç model daha yaparım :)

      Sil
  6. Bu markanın far bazı ve allığı var bende.Çok memnunum.Tırnak süslemeleriniz ve yorumlarınız pek güzel.Kopuyorum arada okurken.Harikasınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğbacım çok teşekkür ederim nasıl güzel bir yorum bu..Sabah sabah yüzümü pek gülümsettin,öperim!

      Sil
  7. Evet gerçektende renk güzelmiş güle güle kullan tırnaklarda çok hoş duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,beğenmene çok sevindim:)

      Sil
  8. Rival de Loop un rujlarından kullanıyorum. Alırken şüpheyle yaklaşmıştım çünkü oldukça ekonomik ürünler. Sonuç ise harika. Ben çok memnunum. Önerilir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) hemmen not ediyorum öneri için çok teşekkürler,bana ruj de yeter zaten :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)