BU BLOGDA ARA

22 Nisan 2013 Pazartesi

Rimmel London Match Perfection Fondöten

Fondöten almayı beceremeyen birinden geç de olsa fondöten yazısı okumak üzeresiniz:) Konuya cildim karma/yağlı ve bayaca kusurlu diyerek gireyim.Bir an önce okuyup bin kere duyduk deyin rahatlayın,yazıyı daha güzel okuyun :)


Fondöten almayı beceremiyorum demekten kastım ya cilt rengime uygun alamıyorum yada cilt tipime.Bu fondöten cilt rengime güzel uyuyor ama cilt tipi olayını ıskalamışım gene :/


Ürün 30 ml pompalı cam şişede.Bu hem hijyen açısından çok hem de ürün israfına engel olması açısından güzel bir özellik.Fondöten algılama sorunum yoksa sarı alt tonlu.Bende zaten beyaza yakın açık buğday tenliyim,perfect match değil mi?
Benim elimdeki 200 numara soft beige.


Ürün gayet akışkan. Kapatıcılığı azdan ortaya kayıyor.Elle uygulandığında çok başarılı bi kapatıcılık sağlamazken,fondöten fırçasıyla orta kapatıcılık sağlıyor.Fondöten fırçası olarak ne kullandığımı merak edenler için küçük bir bilgi; Ecotools marka fırçayı kullanıyorum.
Cilt rengini eşitlemekte gayet başarılı ve cildi gayet canlı gösteriyor.Kalıp gibi durmuyor, ağırlık yapmıyor.Tek başına kullandığım dönemlerde çizgiye dolma,bozulma vs. yapmadı.Bu açıdan güzel ama karma yağlı ciltlerde  bir süre sonra parlama yapmaya başlıyor.Benim için tek kötü özelliği bu,bu sorunu da üzerine pudra geçerek hallediyorum. Garnier BB Krem'den sonra en çok kullandığım ürün bu fondöten bu oldu.


Benim beyaz kol içimde duruşu böyle.Cilt rengini güzel eşitlemiş, damarın görünümünü de hafifletmiş değil mi?

Ürünü Watsons'dan temin edebilirsiniz.Ben 19.90 Tl'ye almıştım.Fiyat performans açısından denenebilir bir ürün..

6 yorum:

  1. Merak ettiğim bir üründü, yazıyı çok beğendim çok güzel açıklamışsın :) elimdekini bitirebilirsem en açık rengi ivory'i almayı planlıyorum. Eline sağlık ve güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  2. @like-a-cat yazıyı beğenmene sevindim,faydalı olması da büyük keyif :) Çok teşekkür ederim sen de şimdiden güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de senin gibi fondöten özürlüsüyüm ya rengi ya yapısı kesin uymuyor:)
    XX

    YanıtlaSil
  4. @asude glaze bu konuda özürlü olmak ne kötü canım,çok özeniyorum kendine uygun fondöteni seçebilen insanlara :)

    YanıtlaSil
  5. bu serinin kapatıcısını almıştım fondöteni konusunda da fikir sahibi oldum sayende :) ah aah birisi de çıkıp doğru fondöteni bulsa bana al bu senin dese :)

    YanıtlaSil
  6. @inci yüksel :):)o kişi seni bulursa bana da yönlendir lütfen :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)