BU BLOGDA ARA

7 Nisan 2013 Pazar

Rimmel London Kate Ruj 111 - Kiss of Life

Rimmel Kate rujlarla İlk Audrey'in blogunda tanışmıştım.Hemen kıskanıp alınacaklar listesine eklemiştim:) Kayınvalidemle konuşmuştuk bu rujları,süslüşüm benden beğendiğim numaraları iştemişti. Ve -şurada bahsetmiştim-bana 2 adet Kate Ruj hediye etti.




Bendekilerden biri Kiss of Life.Ada bak! Hayat öpücüğü; adını sonuna kadar hak eden bir ruj,birde Kate Moss'un dudaklarında düşündüm, mmmmmmh!


İki farklı ışıkta elimde swatchı böyle.Sadece parlaklık açısından biraz farklılık gösteriyor.


Rujun yapısını çok sevdiğimi söyleyerek başlayayım yorumlarıma.Sürümü çok rahat, kadifemsi bir his bırakıyor dudakta.Bitişi mat ve ışıltılı olmamasına rağmen capcanlı bir ruj.Çok güzel bir kırmızı.Kalıcılığı orta düzeyde.
Yaklaşık 3 saat silikleşmeden dudağımda durdu ve bu zaman zarfında dudağımda kurumaya sebep olmadı.


İşte dudağımda duruşu da böyle. Fotoğraftakiden biraz daha canlı düşününün:) 
Ben çok sevdim, bu ruju peki siz nasıl buldunuz?

Rimmel Kate rujları Watsons'lardan 12.99 Tl'ye alabilirsiniz.Ama indirimleri kollayın derim..




6 yorum:

  1. Mat bitişli rujları çok seviyorum önceden bu kadar ilgim yoktu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum canım mat rujları birde kendinden hafif ışıltılılar da kabulüm :)

      Sil
  2. rimmelin lasting finish serisi de böyle satin ve mat yapıda.Bu arada banada beklerim izleyicim olursan çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onlardan da denemek lazım demekki,aklıma soktuğun ii olmadı :)

      Sil
  3. Kırımızı olacaksa evet mat olacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de zaten iddialı bir renk bi de parıl parıl olması hoş olmuyor..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)