BU BLOGDA ARA

18 Nisan 2013 Perşembe

Rapsodi Nail Polish & Cheshire Cat Nail Art

Daha önce kullanmadığım ojelerden bahsetmeye devam ediyorum.Bugümkü konuğumuz Rapsodi marka oje.


Renk gene pembe,zaten hangi rengi alacağıma karar veremediğim zamanlarda ya mavi oje alırım ya pembe:) Ojenin yapısı güzel sayılır.Fırçası standart fırça.Alırken minik cadım paçamı çekiştirdiği için açıp fırçasına bakamamıştım.Şansıma biraz bozuk çıktı.Ona rağmen sürerken pek zorlanmadım.3 katta tam kapatıcılık sağlıyor.Açık renk olmasının da bu duruma etkisi var tabi.Kuruma hızı gerçekten iyi 3 kat sürmeme rağmen güzelce kuruyup beni deli etmedi,aferin:)
Tek sıkıntılı konuya gelecek olursak kokusu.Diğer ojelere göre biraz daha yoğun kokuyor.Ama koku bir müddet sonra uçup gidiyor.O yüzden şu oje gibi çöpe gitmedi..


Ve gelelim nail art çalışmama.Alice Makyaj Diyarında blogunun sahibesi, benim gibi oje ve nail art delilerini mutlu edecek bir çekiliş hazırlamış.Tabi oje delisi olmayanlarda katılmak isterse onlarda katılabilir :) Çekiliş işte burada..


 Ben Alice temalı nail art tercihimi Cheshire Cat'tan yana yaptım.Kızım bu aralar hiç yakamdan düşmediği için gündüz yapıp fotoğraflayabilmek adına kediciği biraz basite indirgemek zorunda kaldım.



Nasıl buldunuz bu sırıtık kediciği?

Rapsodi ojeleri de herbiryerde bulabilir, çok uygun ötesi bir fiyata alabilirsiniz...



19 yorum:

  1. OH that is a suuuper sweet pink polish - and look at the Cheshire Ca, makes me smile - well done, Gonca!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks Maria, I loved this nail polish except its smell :) And you're so kind about my nail art honey :)

      Sil
  2. Acayip şirin sırıtıyor :) Ben çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Tuba :):) Bu arada dün Tuğba yazmışım özür :):)

      Sil
    2. Hiç mühim değil.Reca ederim :)

      Sil
  3. Ojenin rengine bittim tam şeker pembe :))
    Ellerine sağlık kuzu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ojenin rengi gerçekten çok güzel:)
      Teşekkür ederim kuzum :)

      Sil
  4. Pembesi gerçekten çok tatlıymış :)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Owww happy to hear this, thank you:)

      Sil
  6. ayy ama çok güzel olmuş:))
    ama bizim hediyelerimiz daha güzel! ellerine emeğine sağlık gocacım!
    muck:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım:) Güzel günlerde kullanın eğer severseniz İzmir'e gelirken daha da yapar getiririm :):)

      Sil
  7. pembesi çok hoş olmuş kedicik çok fena sırıtmış
    izleyicin oldum sena dursun olarak bana da beklerim
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. @little butterfly; :) heheh çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)