BU BLOGDA ARA

19 Nisan 2013 Cuma

Pastel Profashion Advanced Compact Powder

Genelde pudra kullanmam ama,aldığım bazı fondötenler bir müddet sonra cildimde parlama yapıyor.Onların üzerine pudra geçerek kullanıyorum.


Yeni geliştirilmiş pudra formülü, içeriğindeki aktifler sayesinde uzun süreli nemlendirme etkisi ile kırışıklıkların ve çizgilerin görünümünü azaltmaya ve özellikle cilt kuruluğunu önlemeye yardımcı oluyor.
Ürün açıklaması bu şekilde.



Pudranın yapısını sevdim, yumuşacık.Benim cildimle çok güzel bütünleşiyor.Tek başına kullandığımda bir kaç saat sonra parlama yapan fondötenleri dizginlemekte çok başarılı buluyorum.


Kullandığım fondötenleri cildim kusurlu olmasına rağmen az-orta kapatıcılığı olanlardan seçiyorum.Cilt rengimi eşitlemesi ve birazda kusur kapatması benim için yetiyor.O yüzden kalıp gibi ağırlık yapmıyorlar,bu pudra da kesinlikle ağırlık yapmıyor.Cilt rengini eşitlemekte de başarılı.
Cildi kurutmuyor ama öyle aman aman bi nemlendirme beklemeyin.Pudranın kalıcılığı da gayet iyi, dahası bir süre sonra pul pul olmuyor.


Kremsi bir kokusu var.Ben kokuyu sevdim,zaten sürene kadar uçup gidiyor,koku falan kalmıyor.Ben kendi süngeriyle uyguluyorum tozutma yapmadı pudra pufu ile yada fırçayla kullanılınca ne olur bilemiyorum.


Pudranın tek başına kapatıcılığı yetersiz.Kusursuza yakın bir cildiniz varsa tamam ama çok kusurlu bir cildiniz varsa tek başına kesinlikle yetmeyecektir.

Pudra 11 gr.Tavsiye edilen parekende satış fiyatı: 16,25 TL.Eğer bitirebilirsem gönül rahatlığıyla tekrar alabileceğim bir ürün.

                                                                                      *Teşekkürler Pastel


17 yorum:

  1. Denenesi bir ürün.Sağolun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben okuduğun için ve yorumun teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Vala teşekkürler pastele bu yaz dahada güzel şeyleri çıkacak gibi,kremsi dedinde o yazıda bittim,kremsi kokulara bayılırım illa koku olmalı pudrada,sivilcem yok canım fazla ama yüzde pütür pütür bir görünüm bırakıyormu bu onu merak ettim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle pütür pütür olmuyo,saat 18 den bu yana yüzümde hala ilk sürdüğüm gibi neredeyse.Zaten pul pul olmaması çizgilerde dolmamasıyla gönlümü çaldı :)

      Sil
    2. Tşekkürler önerin için çok iyi ettin,çünkü oradaki testerlardan elime alıpta yüzüme süremem malum mikrop dolu oluyorlar herkez elleyip sürdüğü içi:/Porselen gibide duruyorsa tadından yenmez :))

      Sil
    3. Bende hiç tester deneyemem :) Özellikle rujları, elime sürüp alıyorum bazısı hiç yakışmıyo :D Bu arada porselen gibi evet ağırlıkta yapmıyor :)

      Sil
    4. Minik minik olsa keşke diğilmi avonunkiler gibi hediye verseler beğenirsek alsak ne hoş olurdu:))Bugün kızılaya çıkıp hemen baktım pudranın yapısına kokusuna kesinlikle müthiş,bi tek sexy mamam var şuanda kullandığım o biraz daha delinsin başka güzel bir pudra görmessem ozamana kadar alıcam bu pastelinkini(: Yalnız aklımda yeni çıktı olarak kaldığı için kıza ısrarla yeni çıkan diye sordum oda yeni çıkmadığını söyledi sonunda ikna oldum hım... didim ve ayrıldım mekandan:P

      Sil
    5. Valla süper olur,vermeme gerekçeleri millet gelir tester alır onları kullanır bittikçe tester ister ürünü almaz :D olur mu olur..Pudra cidden çok güzel fiyatı da iyi al sen al:)

      Sil
    6. En azından 250 kuruş falan olsun deneme boyu satsınlar bence süper fikir görsünler yazdıklarımızıda fikir edinsin adamlar((=!!Pastelin bayiliğini senmi aldın diye aklımdan geçmiyor değil şuan hee seni seni...:))

      Sil
    7. :):) fikir süper de uygulayacak bir tane adam bulamazık haberin olsun :):) Nerdeee alsam keşke kozmetik denizinde boğulsam, çok sevdim de ondan öneriyorum,rimmel london fondötenimi sayesinde kullanıyorum :)

      Sil
  3. Elimde sayısız pudra olmasa denemek isteyeceğim bir ürün, çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) almaya,denemeye doyamıyoruz değil mi? Yazıyı beğenmene sevindim okuyup yorumlamana da çok sevindim:)

      Sil
    2. Kesinlikle! Sanırım sadece gözümüze hoş gelse bile alacağız her çıkan pudrayı :D İstek yazı gibi olacak ama bir gün pudralarını topluca tanıttığın bir yazı yazarsın umarım :)

      Sil
    3. :) Yazarım tabi ama üç tane pudram var sadece,ilk fırsatta tek tek yazıp sonra bir yazıda birleştiririm :) Sevgiler..

      Sil
  4. ((=Bence arada sırada bakıyorlar buralara,ufak tefek değişiklikler oluyor talep yoğunluğu olarakdan düşünüyorlar heralde blogları,o bakımdanda dikkate alıyor adamlar küçükten de olsa,özellikle watsons yapıyor bunu =P
    Bugünde watsons'a uğradım kolaçan ettim pudraları,meşur pudrayı gösterdi kızcağız''Alıx avien'in terracotasını gösterdi oda güzeldi bak 2 rengi olmasına rağmen hoştu dokusu ama bir ara 30TL olan pudranın 38TL olması nedeniyle almam tabiki((: A h ah h keşkeee kozmetik tükkanımız olsa bayilikleri bizim olsaa,öyle olanların eşleri çook şanslı =)))
    Benim cildim karma iyi gelir sanırım pastelinki ürün açıklama kısımında yazan özellikleri doğrumu sence farkediyormusun kullanırken???

    YanıtlaSil
  5. @kokoş :):) cildi kurutmuyor,nemlendirmesi de fena sayılmaz.Tek başına kapatıcılığı çok kusurlu ciltte yetmez ama,normal bir ciltte orta kapatıcılıkta. Fondötenle kullanmanı öneririm.Parlamayı kesinlikle önlüyor:)

    YanıtlaSil
  6. Orta ayar bir pudraymış nemlendiricili yazıyor birde arkada çok ayıp yani(:BB krem kullanıyorum fondotenle aram kötüdür sevmem kendilerini,parlama yapmaması iyiymiş,gerçi karma cildim var ama ürün kullana kullana alın burn çene bölgesinde yağ oranım baya azaldı:S Açıklama için çok teşekkürler bilgi dolu oldum genede kullanabileceğim bir pudra bu,baya eskiden kokusu için bir pudra aldıştım ucuz bir fiyata o berbattı :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)