BU BLOGDA ARA

2 Nisan 2013 Salı

Pastel 314 Glitter and Heart Flowers Nail Art

Bir ton Pastel ojem var biliyorsunuz.İçlerinden bir tanesi var ki acayip seviyorum ama nerede kullanayım bir türlü bulamıyordum.Ama şimdi size hem ojeyi hemde bir tırnak süsleme göstermek istiyorum:)
I have lots of Pastel nail polishes, as you know.I have a lovely nail polish,but I can't decide to how I must apply it.And now I want to show a nail art with this nail polish.


Bu simli ojeyi acayip seviyorum! Pastelin diğer ojeleri gibi yapısı,sürümü kolay,kuruması kolay,çıkarması birazcık zor :)
I love this glitter very very much! Its texture is as good as the Pastel's other nail polishes.It is easy to apply,easy to dry,a little hard to remove :)



Ve benim simli kalp çiçeklerim, ne kadar sevimliler dimi :)
Here is my glittery heart flowers,they are so cute aren't they:)



Ne kadar yakın çekersem çekeyim,ışıltıları net çıkmadı maalesef. Ama tırnakta görüntüsü çok güzel:)
I couldn't take clear photos,sorry.But it seems so cute on nails..



Ojeyi ve yapımı basit ama sevimli süslemeyi nasıl buldunuz?
What do you think about this nail polish and easy but lovely nail art?

16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Thank you Maria,you are so kind :)

      Sil
  2. ellerine sağlık!!! süper şirin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  3. Ay çok şirin olmuşlar bayıldım :))

    http://damlakalaycik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Such a sweet and nice manicure! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks sweety, you are so kind:)

      Sil
  5. bayıldım ya ben bunlara :) <3

    YanıtlaSil
  6. @inci yüksel :) çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)