BU BLOGDA ARA

24 Nisan 2013 Çarşamba

Orly Nail Lacquer & Alix Avien Nail Polish

Orly oje aldığımdan şu yazımda bahsetmiştim.Aslında yurtdışından gelecek ürünleri bekliyordum bu ojeyi tanıtmak için,geciktirmemek adına yazdım.Ama harika bir yeşil olan Luck Duck'ı sonraya saklamayı ihmal etmedim.



Ojenin yapısı kadife gibi çok güzel,sürümü kolay.Fırçası standart.Kokusu normal oje kokusu  ve kuruma hızı şahane.
18 ml'lik şişede kullan kullan bitmez.Kapağı da çok ince düşünülmüş slikon gibi olduğu için kavramak kolay.Kapak sıkışmış, şunu bi açsana diye erkek kuvvetine sığınmaya gerek yok:) 


Terra Mauve bordonun harika bir tonu.Pembe alt tonlu yumuşak bir renk...



Ben tırnaklarıma gene iki kat sürdüm.Ama tek katta da kapatıcılığı çok iyi.Fırça izi isteseniz de bırakamazsınız,kalmıyor.Tırnak kenarlarım için özür dilerim ne yaptımsa çıkaramadım ojeyi bozmamak içinde daha fazla uğraşmadan böyle fotoğrafladım..


Gelelim şurada bahsettiğim Alix Avien ojenin kırmızısına.Yapı olarak aynılar ama bunun alt tonu çok açık siyah.



Bu oje 301 numara.Bordoyla güzel uyacağını düşündüm. Bi taşla iki kuş vurayım dedim:)


Simleri sünger tekniğiyle uyguladım.Biraz fazla pütürlü görünüyor ama gerçekte rahatsız edici bir görüntü değil gayet güzel durdu.

Orly ojelere sadece online sitelerde rastladım.En son baktığımda en uygun fiyat  dermostil 'deydi(17-18 tl arasında değişiyor).Alix Avien ojeyi her yerde uygun fiyata bulabilirsiniz.




7 yorum:

  1. That is a really gorgeous combination...!

    YanıtlaSil
  2. Orly'nin rengi de şahaneymiş! Ben seviyorum bu tonları :) Kırmızı pullu ojemi ben siyah üstünde deneyeceğim, bakalım nasıl duracaaak? :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Ojenin rengi muhteşem ^_^ Kırmızı da çok hoş durmuş üzerinde :)

    YanıtlaSil
  4. Orly candır yaa çok hoşlar! Açık tonlarını da denemek istiyorum Orlylerin : ) Kapakları çok hoş değil mi? Orly alasım geldi : )

    YanıtlaSil
  5. @maria; thank you maria,you're so kind
    @bveç; orly'nin rengine ben de bayıldım canım, senin pullu oje kombinasyonunu da bekliyorum,öpüyorum :)
    @alice makyaj diyarında;teşekkürler canım,beğenmene sevindim
    @eda koçakuş; orly hakkaten canmış kuzuşum..kapakları çok güzel hakikaten :):) erkek gücüne veda:):)

    YanıtlaSil
  6. Very beautiful combination! :)

    YanıtlaSil
  7. @zebra-nails :):) thank you honey:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)